Hoeveel pakken luiers maat 1?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Brix, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Zoals het onderwerp al aangeeft, ben ik benieuwd naar hoeveel pakken maatje 1 luiers je nodig hebt. Van maat 2 heb ik al 3 pakken in huis dankzij een Etos aanbieding. Ze hadden toen alleen geen maat 1 meer, dus die moet ik nog kopen. Maar ik begrijp dat je al best snel over gaat op maat 2, dus ik wil niet al te veel maat 1 in huis halen.
    Na hoeveel pakken maatje 1 stapten jullie over op maat 2?

Dank voor het antwoord :)!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb 2,5 pak maat 1 voor deze baby. Bij dochter had ik 12 of 13 pakken maat 1 gebruikt,maar zij was erg klein.

Ik zou zorgen dat je 1 pak hebt dan kun je even vooruit en mocht je kindje nog niet toe zijn aan maat 2 dan kun je het vast wel iemand laten halen. Dat zou ik doen.

3. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    volgens mij had ik er 2. Was toen 3 halen 2 betalen dacht ik. Weet eigenlijk niet of ik er meer van 1 heb gekocht.

4. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Hier wel een aantal pakken maat 1 nodig gehad. Onze meid heeft zelfs nog in maat 0 (prematuren) gezeten, en zelfs daar een pak of 2 a 3 van nodig gehad. Ligt natuurlijk ook helemaal aan de grootte van je kindje bij de geboorte. Zou gewoon 1 a 2 pakken in huis halen en dan als evt nodig is meer bij (laten) halen.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou zorgen dat je twee pakken in huis hebt, dan heb je zeker voor de eerste week genoeg en daarna kun je wel inschatten wat je nog meer nodig hebt.

Irem heeft tot twee weken geleden in maat 1 gepast. Het verschilt echt per baby, nog niet eens zozeer qua kilo's maar meer wat voor vorm je baby heeft en welke maat luiers daar goed op aansluit.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb twee pakken in huis ( en natuurlijk de extra's die zaten bij de dozen, 20 stuks of zo)

En ook maat 2 alvast gehaald.

7. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik had toen 3 halen 2 betalen
    2 keer maat 1 en 1 keer maat 2

en als je nog te kort komt ken je altijd bij kopen
    meestal heb je aan 2 pakken van maat 1 genoeg..

8. Maia

Maia Niet meer actief

ik had er 3 en het was veels te veel. 2 maximaal, je kunt altijd bijhalen.

9. Ik heb bij Jelle destijds 5 pakken maatje 1 gebruikt.

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik heb denk ik zeker 6 of 7 pakken maat 1 gebruikt. en nu ben ik met de laatste luiers bezig, beginnen nu krap te zitten maar kan nog net :p
    maar mijn zoontje was best zwaar maar ook lang, daarom paste hij er best lang in. en je gebruikt in het begin echt heel veel luiers...zkr 8 op een dag dus ik zou inslaan ;) maar idd bijkopen kan altijd nog.

11. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is bijna 4 maand en heeft nog steeds maatje 1. Hij was wel klein bij de geboorte en nu is hij lang en smal.

12. Hier maar 1 pak luiers maat 1 gebruikt.. En 15 luiers die ik los bij boekjes en blije doos etc kreeg!
    Tjaa, mijn dochtertje heeft heeeele dikke billen en bovenbenen. Zit ook al vanaf 5.5 maand in maatje 5..

13. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    ik heb een kortingsbon bij verschillende winkels in te leveren met een kassakorting van 10,00 op papmpers, alle soorten bij aankoop van 3 pakken (er staat bij ongeveer 2 en 1 gratis).
    Is dit een flinke korting?
    hoe houd ik kortingen in de gaten?
    o en waar bewaren jullie je luiers? leuk mandje op commode ofzo?

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    luiers heb ik gewoon in de la van mijn commode liggen.

Die aanbieding is de beste aanbieding die je tegen gaat komen, maar je moet even kijken of je hem nu bij jouw etos mag inwisselen samen met hun aanbieding. Dan betaal je voor 3 pakken maar een 10tje...

15. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    bij de etos nu aanbieding, 3 pakken luiers voor 10 euro??
    huh maar dat is dan toch veel voordeliger dan mijn aanbieding, 3 luiers voor 20 euro?? of is het een ander merk?

maakt het merk trouwens nog wat uit? gewoon pampers maar doen?

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik vind pampers heel fijn. Bij de etos is het 3 pakken voor 19,80 maar bij sommige etossen mag je ook nog die bon van jou inleveren en dan krijg je dus nog 10 euro extra korting.

17. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    geen! Ik gebruik de newborn uit de blijde doos (18 stuks ofzo), maar heb zelf niet gekocht. Krijg opnieuw een beeb met flinke billen en de vorige keer was alles zo te klein. Ik heb nu maat 2, kleintje werd met 36 weken op 7 pond geschat, dus dan kom van 3-5 kg prima van pas!

En mocht het nu toch echt nog nodig zijn, kan ik zo bij halen!

18. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    Oh ja, en voor korting:

www.kortingzoeker.nl ideaal!

Ik zweer ook bij pampers en koop ze altijd in de aanbieding, soms samen met mijn schoonzus (onze oudsten hebben dezelfde maat) en nu onze twee kleinsten weer ongeveer.

19. misa

misa Niet meer actief

1 pak! En dan alle luiers uit de dozen!

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier 5 pakken gebruikt. Ze heeft tot 6 kg in nr. 1 gezeten.

Deel Deze Pagina