Hoeveel pakken luiers maat 1?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Brix, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Ik heb 2 pakken in een aanbieding gehaald, en dat natuurlijk de luiers uit de gratis dozen. En ik heb 3 pak maat 2 gekocht. Uk schijnt behoorlijk aan de maat te zijn, dus de vk stelde voor om niet te veel in huis te halen in maat 1. En als ik het toch nodig heb, is het zo gehaald.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Van maat 1 hebben wij alleen de luiers uit de dozen gebruikt, maar die zaten al erg strak, niet makkelijk om dan om te doen. Heb ik de kraamverzorgster lekker laten doen ;), ik heb meteen maat 2 gepakt. Lisa was 4490 gram en 53 cm, een grote dikkerd dus ;)

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier had ik 2 pakken in huis die ik op de 9maanden beurs had gekocht, daarnaast nog half pak van iemand overgenomen en de blije doos luiertjes. al met al dus zeg maar 3 pak maat 1 dus. Na 10 dagen is er nu denk ik 1,5 pak doorheen. Mijn zoon was bij geboorte 52 cm / 3500 gram. Ik denk dat ik het hier bij laat met maat 1. Heb al wel grotere maatjes in geslagen (3=2 aanbiedingen).

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    2 pakken prematuur gebruikt, en daarna 4 pakken maatje 1.
    Mijn dochter was 46 cm en 3080 gr.

ik zou 2 pakken in huis halen (de eerste dagen gebruik je ongeveer 8 luiers per dag), en dan even aankijken.

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier ontelbaar veel mini maat 1. Kleine te vroeg geboren. Ik zou een maat 1 aanschaffen en dan twee verpakkingen maat 2. Je moet in het begin nog zoveel aanschaffen waar je niet aan gedacht hebt en boodschappen doe je toch ook en dus zijn pampers zo bijgehaald.

6. ik heb 4,5 pak maat 1 gebruikt en 1,5 pak maat 2, toen over naar maat 3. Ik had vooral veel te veel van maat 2. Koop dat niet teveel vooruit ondanks de mooie aanbiedingen. Van de lekker in het leven bonnen kan je straks ook 3 pakken voor 20 euro halen.
    Zou het bij 2 pakken maat 1 houden en 2 pakken maat 2 meer kan je dan wel bijkopen ;)

7. Maj

Maj Lid

7 aug 2007
    48
    1
    0
    Ik heb voor mijn zoon de eerste twaalf weken maat 1 gebruikt, net sinds een week overgestapt op maat 2

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik denk dat je dat niet echt kan inschatten aangezien alle kindjes een ander gewicht en dergelijk hebben. ik zou gewoon niet teveel inkopen en als het op is lekker met je kindje naar de drogist wandelen.

9. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    het ligt er maar net aan hoe groot je kindje is hoeveel je nodig bent. Mijn zoon was 10 pond ik was dus maar een half pak maatje 1 nodig maar ik kan me zo voorstellen dat als je kindje 5 pond is je veeeeeeeeeeeeeeeel meer nodig bent.

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier 1 pak van 1 gehaald destijds + de luiers uit dozen en had via de etos toen ook 3 pakken mt. 2.
    Martin heeft nog 1 pak mt. 1 bijgehaald van de kruidvat en dat ging prima, daar hadden we wat van over.
    je man/vriend/vriendin zal toch boodschappen moeten doen en luiers staan bij elke supermarkt.

O ja als hier de actie is 3 voor prijs van 2 bij etos mag je niet ook nog de 10,00 euro korting in leveren.

en hoe reken je uit welke aanbieding goedkoper is totale prijs : aantal luiers=
    Zit nl. nogal eens verschil in hoeveel luiers er in een pak zitten.. bijv. baby dry van pampers heeft altijd iets meer als active fit.

Deel Deze Pagina