Mijn zoontje is nu 1,5 maand en woog bij geboorte 3950 en zit nu nog steeds in maat 1. Manlief had eergister per ongeluk een maat 2 open gemaakt en deze zijn toch echt nog iets te groot. (moet de plakstrips ruim over elkaar plakken en de luier poft bij de billetjes nog wel heel erg.) Mijn mannetje weegt nu inmiddels 4760gr. Ongeveer een pak per week dus denk dat ik nu aan het 7de pak zit ongeveer.. En mocht ik wat over houden; ik heb zzwangere vriendinnen dus dan gaan ze in de luiertaart oid.
Wij hebben ze echt best lang gebruikt, ik denk ongeveer 3/4 maanden. Maar als je dichte pakken hebt kun je ze bij de etos altijd ruilen tegen een grotere maat, als de verpakking niet is veranderd. Dus als je er net tussenin zit met een aanbieding ofzo is het niet zo erg welke maat je pakt. Je hebt trouwens geen bon nodig dan.
Mijn dochter was 4260gr en we hebben 4 pakken maat 1 gebruikt. Ze is nu 16 weken en als dit pak maat 2 op is gaan we over op maat 3 en dat is niet om haar billen maar om de hoeveelheid die erin past. snik snik! weer een fase afgesloten ! Overigens vind ik de pampers new baby wel het fijnst bij borstvoeding. Op de creche hebben ze huggies en daar loopt die borstvoedingspoep uit...
Hier 1,5 maand gebruikt,er staat dat het tot 5 kilo is,mijn dochtertje woog van de week nog 6250 gram en die past er nu net niet meer in,dus nu maat 2,dus tot ongeveer 6 kilo kunnen de pampers 1.
ik heb een echte hollandse familie. Op een gegeven moment kon je gratis een pak nr 1 ophalen bij de kruidvat. Ik kreeg toen van alle kanten die pakken. Had er 10 op zolder liggen voor hij geboren werd. Ik heb ze wel alle 10 gebruikt. Hij woog 4320 gram bij de geboorte maar ik vond het fijn dat ze zo precies sluitend zaten. Na die 10 pakken was ik ook wel toe aan nr 2 hoor