Hoeveel pakken newborn luiers kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Charly, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    donique draagt nog steeds maat 2 hoor! maat 3 is hier nog lang niet aan de orde.

ik heb dan ook een lekker slank meisje ;)

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik was binnen no time uit maat 2! ,maar heb mijn pakken gewoon zonder bon omgeruild bij Etos.

Mijn mannetje draagt inmiddels al maat 4/4+ :confused:

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nana zit nog steeds in newborn 2 ben nu met de laatste pak bezig en dan maar eens kijken of ze die nog steeds aan kan of ik echt groter moet gaan kopen.

Ik zal niet teveel inslaan het is namelijk zo verschillend per kind.

4. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Ons meisje is redelijk snel overgegaan naar maat 2 inderdaad. Ze heeft van de newborn maat 3 eigenlijk nooit aangehad, toen zijn we direct naar de activ fit overgestapt. En die heeft ze tot ca. 9 maanden maat 3 gehad. Nu (11 maanden) maat 4.

Wel slim om vantevoren goed te kijken. Je kunt dan luiers in de aanbieding kopen. Ons ventje komt in februari, maar ik heb al 3 pakken nr. 2 in de kast liggen. De volgende aanbieding koop ik nr. 1 en 3. Heb je altijd goedkope luiers in de kast :)

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb 1 pak gekocht, kleinste maatje (nouja, niet de prematuur natuurlijk). Pampers zijn gewoon verkrijgbaar in de supermarkt en daar komen we toch echt minimaal twee maal per week, dus als ze op raken, zijn ze snel genoeg bijgehaald. Beter zo dan een hele voorraad aanmaken en dat uiteindelijk niet gebruiken...

6. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    Even een tip van mij, koop luiers niet te ver van te voren en koop zeker niet meer dan 1 of 2 pakken 'kleine' luiers. Kinderen wegen niet allemaal 3000 gram bij de geboorte en luiers zijn gelukkig makkelijk bij te kopen, lol.

Ik zat dus met 3 pakken newborn luiers (gekocht en gekregen), maar die gozer van mij was fijn 4570 gram en kon dus gelijk in de 'normale' luiers.
    De creche in de parallelstraat was daar heel blij mee, maar wij niet zo. papa kon na de bevalling dus eerst andere luiers halen voor we mee naar huis mochten.

Deel Deze Pagina