Mijn zoontje wil ook even iets uitleggen Eventjes wat leuks Noah explaining something to mama - YouTube
wat een leuk mannetje heb je zeg! hij kan al lekker praten haha dat wordt nog wat als hij ouder is en zweden, dat klinkt echt als heeeeeel moooi wonen (denkend aan heldere meertjes, open velden met bergen... )
Wat een heerlijk kereltje! Slim mannetje hoor! Wel jammer dat je niet gewoon Nederlands met 'm praat joh! Je moedertaal is volgens mij de beste taal om met je kind te communiceren.
Wat een heerlijk mannetje! Haha, dat is dus echt niet iedereen met je eens. Ik praat Fries tegen mijn kindje, ik kan het vanuit mijn gevoel ook niet anders. Nederlands tegen hem spreken voelt zo onnatuurlijk. Ik heb me toch opmerkingen gekregen....
Thuis praten wij limburgs, als ik hem Nederlands leer en wij zijn bij mijn ouders op vakantie dan verstaat hij er nog niks van Hij leert zo wel wat woordjes mee, dat zou geen probleem zijn. We hebben voor engels gekozen omdat wij dat thuis praten en dat het dan "makkelijker" voor hem is later