gisteren in de auto op weg naar mijn zwager en schoonzusje hebben we besloten het te vertellen aan mijn schoonfamilie. mijn vriend wilde het eerst niet maar ik wilde het eigenlijk wel aangezien ik me in de avond vaak goed beroerd voel en ik het dan moeilijk vind om er onheen te draaien. nou goed hoe gaan we het vertellen we beginnen bij mijn zwager en schoonzusje... mijn vriend durfde neit en had het zweet in zijn handen staan. nou dan doe ikhet wel... ahum als alles goed blijft gaan worden jullie oom en tante en krijgt die kleine van jullie een neefje of nichtje..... stilte.... ja oh wat leuk huh echt hihihiih en mijn vriend durfde ze neit aan te kijken... gelukkig waren ze heel erg blij. gelijk ook gezegd dat ze hun mond moeten houden... en uitgelegd waarom we het al verteld hadden... mijn schoonzusje zei ach meid ik was ook 6 weken toen ik het vertelde. en als het toch fout gaat dan kan je je verdriet ook met andere delen.. juist ze snapt um. nou vandaag heeft mijn vriend het aan mijn schoonouders verteld... eerst opa die was blij en vond het helemaal te gek. en oma maakte een vreugde dansje...... kortom helemaal toppie dus.. aan de ene kant ben ik blij dat we het verteld hebben want ik was gisteravond ziek oh oh oh wat was ik beroerd.... misselijk overgeven buikpijn bah bah.. mijn vriend vind er niks aan hahaha en hoopt dat dat niet zo blijft... ach schatje dat is nog niks bij mij valt het nog mee wees blij.........
Wat fijn dat het zo goed is verlopen. En niks is zo spannend dan het te vertellen aan je ouders en schoonouders
Fijn dat t goed opgenomen werd. En ik hoop voor je dat alles wat beter word met de komende weken. En ondertussen maar tussen de misselijkheid door genieten