Hoeveel paracetamol per dag en hoelang tijdens je zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mayflower, 15 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Wil jullie even laten weten ben naar de huisarts gegaan. En ik heb antibiotica gekregen die je mag gebruiken tijdens de zwangerschap. Door dat me oog gezwollen is wil hij graag dat in het gebruik. Zijn woorden is dat hij het niet zomaar geeft. Maar hij het op sommige momenten beter vind. Hij zei je op lichaam is bezig met iets moois te maken. Maar door die ontsteking gaat je lichaam ook andere dingen aanmaken om die ziekte te bestrijden. En dat komt ook terecht bij je baby. Dus nu 3 x per dag antibiotica en 5 dagen neus spray met xylo en paracetamol mag et tussen de 6 en 8 per dag. Dus hopelijk is het snel over

    Edit: het is een fikse voorhoofdholteonsteking. En die oefent nu druk uit op me oog
     
  2. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ohhh kijk gelukkig ben je geweest. Het was niet zomaar een verkoudheidje maar een ontsteking. Ik hoop dat de antibiotica kuur helpt en fijn dat je blijkbaar toch xylo en meer paracetamol mag gebruiken.

    Beterschap!
     
  3. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Ja ben idd blij dat ik toch gegaan ben. Me oog gaat ook steeds verder dicht zitten.
    Dus hopelijk slaat alles snel aan. Nu lekker rustig aan doen.

    Voor alle dames hier super bedank voor al jullie lieve woorden en adviezen. Ik ga ze zeker gebruiken alle beetjes helpen zo denk ik maar.
     
    iez vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina