Vanmorgen kolfde ik bijna 400 ml ik snap niet dat dat allemaal in mijn borst kan zitten,ongelooflijk! Wilde ik even kwijt
Ik heb overproduktie gehad en kolfde dan ook meestal rond de 200cc per borst. Ik had er altijd van die ziekenhuisflesjes (hier gebruiken ze ook Medela) onder hangen omdat het daarin past
400 ml uit 2 neem ik aan? ik kom nu niet meer tot zoveel, maar in het begin wel (had overproductie... pffff)
Ik heb in het begin ook 300 CC per borst kunnen kolven,ik had ook het luxe probleem van een overproductie
JA uit 2, anders werd het echt te gek gniffel. Het loopt bij mij overigens in de loop van de dag wel sterk terug, ik heb de overproductie van de ochtend nodig om de laatste 2 a 3 voedingen aan te vullen. Mijn dochter drinkt nu bijna een liter op een dag ik hoop niet dat dat nog veel meer gaat worden.
Ik kolfde op m'n werk toen ik nog geen bijvoeding gaf (dus tot 6 maanden) rond de 350ml in de 1e kolfsessie, de 2e was vaak rond de 150ml. Nu kolf ik nog maar 1x en altijd rond de 250ml, dus nog best netjes! Eva is trouwens niet echt meer gaan drinken, of was in ieder geval met hetzelfde ook tevreden (de dagen dat ik werkte, wat ze aan de borst dronk/drinkt weet ik natuurlijk niet). En over 3 maanden zal je wel met de bijvoeding beginnen en dan gaat ze langzaamaan minder melk drinken.
Wow knap zeg! Ik kwam niet eens aan 1/5 deel. Anderen verklaren me voor gek, maar ik ga het weer proberen.
Geweldig he, zoals het lichaam werkt. Ik haalde de 400 cc per keer ook met gemak maar ook ik had overproduktie. Het geeft een geweldig gevoel, maar als je eenmaal de borstvoeding wil afbouwen is het niet altijd zo geweldig hoor, althans dat is mijn ervaring. Maar een topprestatie is het wel meid!