Wen dagen

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Marley, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Ons schatje gat straks naar kdv en nu vraag ik me af, zijn de wendagen al wanneer je betaald, of zijn ze de maand voordat je contract ingaat? Beetje zonde om een hele dag te betalen voor een uurtje wennen en daarna 4 uurtjes wennen..

2. singa

singa Niet meer actief

Bij ons KDV waren de wendagen onbetaald. Het heeft ook weinig zin om de wendagen pas te doen als je al betaald want dan heb je vaak al de hele dag opvang nodig.

3. prettymum

prettymum Niet meer actief

Het verschilt per kdv. Even checken dus!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Het verschilt idd per kdv. Bij ons kun je je kindje laten wennen voordat t contract ingaat en dit is dus kostenloos.
    Ontvangen jullie ook geen brief van tevoren waar dit instaat? Anders kun je er vast even over bellen hoor!

5. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Wij betalen vanaf de allereerste dag alles, en we wennen na een maand nog steeds... hoopte eigenlijk dat dit normaal was ;(.

6. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Wij hebben 1 wenochtendje gehad en deze was kosteloos.

7. misa

misa Niet meer actief

Bij ons is dat voor dat je contract in gaat.

8. sheep82

sheep82 Actief lid

12 jun 2012
    152
    0
    0
    Ik denk dat het vrij normaal is dat de wendagen voor het contract zijn. Maar bij ons was dat niet. Mochten de ouders zelf bepalen hoe lang je ze dan laat wennen. De meeste mensen doen dan hele dagen, omdat ze al betalen en moeten werken. Vond ik ook niet fijn, dat is niet de bedoeling van wennen.

9. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    bij ons is het wennen ook in de week of de 2 weken voordat het contract ingaat, dus gratis.

hele dag wennen is geen wennen.

wennen is zowel voor de ouders als voor het kindje,

veel mensen zeggen ah een baby hoeft niet te wennen die vind het wel best, maar hoe vaak ik wel niet hoor van nieuwe ouders die samen met hun kindje 1 uurtje zijn komen kijken te horen krijg hoe lang hun kind die middag geslapen heeft door de indrukken.

dus opbouwen is wel erg belangrijk

Deel Deze Pagina