trouwring altijd van goud??? Hoe match je dat met andere sieraden?

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Wij gaan over een paar maanden trouwen en zijn op zoek naar trouwringen.
    Nu zit ik er mee dat ik goud echt niet mooi vind.
    Geelgoud bedoel ik dan. Rosé goud vind ik ook niet mooi.
    Witgoud wel, lijkt ntl op zilver.

Horen trouwringen echt Geelgoud te zijn? Veel mensen vinden van wel "anders is het geen echte trouwring".

Ik kom er maar niet uit wat te kiezen. Vriend wil ook geelgoud want dat is gebruikelijk.

Maar kan ik mijn zilveren ring en bedelarmband dan nog dragen? Dat lijkt me dan ook geen gezicht namelijk.

Ben benieuwd wat jullie vinden en hebben :)

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Regel 1: Ze zijn persoonlijk!

Je moet ze zo laten maken of kopen zoals jullie ze mooi vinden en zoals het bij jullie past. Of ze nou groen of geel zijn, het zijn jullie trouwringen.

Ik zou me dus allerminst druk maken over wat de rest denkt.

Het hoort zo zit tussen de oren.

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik had gewoon zilver hoor, en zoveel mensen om me heen...

Zie ze nog maar zelden met een geelgouden, deze dragen dan voor de rest ook alleen maar geelgoud.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

platina hier..

en wat een kul... je draagt wat je mooi vindt. Maar een trouwring past per definitie overal bij (mits je geen knoeperd van een ring neemt)

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Nee hoor, bepaal lekker zelf welk materiaal en kleur je wilt :)

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wij hebben om die reden voor geelgoud/witgoud gekozen, aangezien ik vaak goud draag en een enkele keer zilver. Mijn man draagt als hij een enkele keer sieraden draagt altijd zilver. Probleem opgelost :)

7. Wam

Wam Actief lid

28 dec 2012
    259
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben witgoud. Ik vond zelf andere kleuren goud ook niet zo mooi..

8. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    Wij hebben witgoud. Is waardevol (stel je voor dat we in een economische crisis tercht komen :p) en kan prima met zilver

9. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Wij houden allebei niet van goud en het past ook niet bij onze andere sieraden. Daarom hebben wij gekozen voor zilveren trouwringen. Boeiend wat een ander daarvan vind, wij moeten ermee rondlopen dus wij moeten hem mooi vinden.

10. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Witgoud hier.

11. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.829
    3.625
    113
    Natuurlijk niet, anders zou je toch ook geen witgouden trouwringen kunnen krijgen? Hier ook witgoud, ik draag nooit (geel)goud, dus wit is handiger en mooier te combineren.

12. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Wij gaan voor traditionele geel gouden ringen, gewoon omdat wij dat mooi vinden.
    De sieraden die ik dagelijks draag zijn ook van goud.
    Als mijn dagelijkse sieraden zilver waren geweest hadden we wit goud genomen denk ik.

Maar vooral lekker nemen wat je zelf wil en niet nadenken over wat een ander er van zou kunnen vinden.

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij hebben titanium. Goud vind ik lelijk dus dat viel af en witgoud vonden wij gewoon te duur. We hebben ook geen 'echte' trouwringen maar vriendschapsringen gekocht, net zo mooi alleen stukken goedkoper. Kunnen we meer geld uitgeven aan de rest:D

En verder, doe wat jullie willen! Hier ook wel mensen die het raar vinden, nou en, onze trouwdag, onze ringen!

14. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik heb ook een witgouden trouwring. Heb daar niet eens over nagedacht. Het is míjn trouwring dus ík moet hem mooi vinden, niet omdat anderen vinden dat een trouwring geelgoud hoort te zijn.

15. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier witgoud met een heel klein randje geelgoud. Doen wat je zelf moet vind hoor. Succes met uitzoeken

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Doen wat jullie mooi vinden! Wij hebben wit goud met een gedeelte gewoon goud. Helemaal goud was niets voor ons. Mijn ring past nu overal bij!

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Bekijk bijlage 375199

Deze lijken er op. Alleen iets minder steentjes en beide in verhouding vd mannen ring.

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mag (moet ;) ) je lekker zelf weten! Een vriendin van mij heeft ook zilver of witgoud (ik weet het niet meer maar het is zilverkleurig, sorry :)) en dat staat haar hartstikke goed.

Ik zou zelf goud willen omdat ik bijna altijd goud draag; en ik baal als een stekker van alle goedkope oorbellen-shizzle bij bijvoorbeeld de Etos, Kruidvat, DA, Zeeman en weetikveelwatvoor winkels met sieraden want tegenwoordig lijkt iedereen wel enkel en alleen zilverkleurige dingen te dragen - en ik heb geen geld om al mijn gaatjes/lichaamsdelen met gouden sieraden te bedekken (4 per oor, armband, ketting en een neuspiercing; duur grapje!).

Maar het is jouw feestje! Witgoud, zilver, blik, aluminium of platina... Het is jullie ring, jullie liefde en jullie leven. Zolang jullie er allebei dik tevreden mee zijn, heeft niemand anders er iets over te zeggen!

19. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Onze ringen zijn mat titanium met in het midden goud. In mijn ring zit een diamant.

20. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier ook witgoud

Deel Deze Pagina