baby niet ingedaald.

Discussie in 'De bevalling' gestart door lioness74, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Bij alle 4 mn zwangerschappen is de baby niet uit zichzelf ingedaald.
    Door andere omstandigheden werden de eerste 3 ingeleid.
    Nu gaat alles eigenlijk wel goed en wil ik heel graag "spontaan"bevallen!
    Maar nu hoor ik in mn omgeving opmerkingen als:nou die baby zal zich echt niet uit zichzelf aankondigen hoor als ie niet ingedaald is!
    De vk zegt dat dit niet waar is,maar bij de laatste zwangerschap werd ik ook ingeleid omdat ik de 42 weken gepasseerd was.

Wie heeft dit ook meegemaakt en is gewoon op tijd(of redelijk op tijd) spontaan bevallen?

Lijkt me nl zo leuk om verrast te worden!
    Alvast bedankt.

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Mijn dochter was niet volledig ingedaald. Paar dagen voor de bevalling kon de VK haar nog met gemak uit mijn bekken halen. 's avonds merkten ik het ook, dan lag ze heerlijk met haar billen tegen mijn ribben aan de schuren.

De bevallins is spontaan begonnen met 36+5 en met 36+6 ben ik bevallen.

3. Wilma1978

Wilma1978 Actief lid

27 dec 2009
    249
    0
    0
    Mijn meisje was ook niet ingedaald, zelfs niet tijdens het begin van mijn bevalling. Pas nadat de VK mijn vliezen had gebroken 'daalde' ze in (voor zover je het dan nog indalen kan noemen, was meer gelijk eruit komen).
    Ik ben trouwens met 40+3 bevallen spontaan thuis bevallen, het kan dus wel hoor, hopen op een verrassing;).

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Dank jullie wel voor de snelle reacties!
    Fijn om te lezen dat het wel gewoon idd "spontaan"kan!

Door de reacties in mn omgeving had ik gister bij de vk zoiets van:maak maar gelijk een afspraak bij de gyn voor over 2 weken want hij(ja het wordt een jongen) komt toch niet uit zichzelf.
    Vk was het hier niet mee eens natuurlijk haha

Wat kun je toch nog steeds onzeker zijn/worden ook al is dit mn 4de kindje:(;):p

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik durf het niet te zeggen. Ik ben nl wel met 40+5 bevallen en kindje was niet ingedaald... maar ben ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes.

6. nessie79

nessie79 Lid

2 sep 2007
    97
    0
    0
    Heusden
    Hoi mamaKelly,

Onze dochter wilde ook niet indalen maar ik ben met 41+1 na strippen toch spontaan bevallen. Ze daalde ook pas in nadat de vliezen waren gebroken. En onze 2e spruit wil nu ook weer niet indalen. Maar volgens mijn verloskundige gebeurt dat wel vaker hoor.
    Zowel ik als mijn broertje waren bij de bevalling ook niet ingedaald en mijn moeder is van ons allebei ook spontaan bevallen! Dus ik zou me nog niet al te druk maken hoor!

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook met 41 op controle niet ingedaald. Met 41+1 met lunchtijd spontaan (en onverwacht) een baby in mijn armen ;)

Zeker met een 2e en verder schijnt het indalen nog later/niet te gebeuren van te voren.

8. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger van de eerste. Het wordt een meisje. Ben 40+3 zwanger nu. Heb nog geen voorweeën gehad of andere signalen dat de bevalling eraan zit te komen. Baby zat gisteren op controle ook nog steeds niet vast ingedaald in m'n bekken. Dat zal waarschijnlijk pas gebeuren bij de bevalling zelf. Ik vroeg het ook aan de vlos gisteren of ze dan wel in m'n bekken past en of ik niet al beter meteen naar het ziekenhuis kan. Maar de vlos zegt dat het echt nog gewoon natuurlijk kan... dus ik moet haar maar geloven ;)

Deel Deze Pagina