Sterkte!!! Ik ben er zelf niet mee bekend, maar wil je toch een virtuele knuffel geven. Heb in mijn omgeving het vergelijkbare mee gemaakt. Kennis wilde eigenlijk nooit kinderen en toen ze het wel wilde, lukte het niet. 10 Jaar lang zijn ze "bezig" geweest, zonder mmm, toen weer wel, toen weer niet... Uiteindelijk WEL gelukt, trotse ouders van een meisje! Na de geboorte nooit meer aan anticonceptie begonnen...het kon immers niet zonder mmm. 5 maanden na de geboorte van hun dochter alsnog een spontane zwangerschap. Kan je vertellen, ze zijn zich kapot geschrokken, er was ze verteld dat het medisch gezien gewoon niet mogelijk was! Nu zijn ze een gezin met 1 meid en 1 knul. Ow ja...ze is nu aan de pil, onder het mom: Je weet het maar nooit! Dus houd hoop! ER zijn genoeg succesverhalen...ooit heb jij er 1!
Ja of het zin heeft om nog meer iui te doen of dat jullie je alvast in ivf moeten gaan verdiepen. Komt misschien wat cru over maar dan weet je waar jullie aan toe zijn. Dan valt het niet zo rauw op je dak kun je je alvast een beetje indekken. Ik persoonlijk was overstuur toen ik na de iui mijn broek aan het aantrekken was en de arts zei dat we beter ivf konden gaan doen. had het achteraf liever aangekleed aan een bureau gehoord samen met mijn man. De arts bedoelde het ook niet bot maar zo voelde het wel.
ja dat klopt wel wat je zegt, en je komt ook niet cru over hoor!! het is ook gewoon werkelijkheid!! nou ja we zullen zien of ik ongi ga worden woensdag/donderdag/vrijdag....en dan weer op naar het zh.....
Maar meisje het is nog niet afgelopen je bent nog niet ongesteld blijf positief. Misschien word je pas over 9 maanden weer ongesteld
Sasje, wij moeten 2 uur rijden voordat we in Dusseldorf zijn, maar daar ben ik wel mooi zwanger geraakt! Moest in 1,5 week 5x op en neer, maar boeiend, ik ben mama! En ook pas de 3e ICSI, dus ook al leek het eind in zicht, toch ben ik zwanger geraakt! Geef de moed niet te snel op, ook al snap ik dat je het soms even niet meer ziet zitten, het is gewoon een onzekere weg! Dikke knuffel!
Sterkte meis zolang je nog kans hebt benut ze meis! Ken het gevoel maar al te goed ! Dikke knuf mee meer kan ik helaas niets voor je doen.
Volgens mij kun je wel een virtuele knuffel gebruiken, Sasje! Ik zou willen dat ik meer voor je kon doen meissie. Helaas kan je alleen maar afwachten en hopen. En hoe moeilijk het ook is, probeer de moed niet op te geven!!
Wil nog ff zeggen dat ik een keer of 40 naar een ZH een half uur reizen vanaf huis hier in de buurt heb moeten gaan én nog een keer of 20 naar een kliniek een 2.5 uur (zonder files) heen en weer 2.5 uur (zonder files) terug heb moeten reizen voordat ik zwanger raakte... Ik weet dat als je die garantie zou krijgen, dat het niet voor niets zou zijn, dan zou je het direct allemaal verder opstarten... Helaas kan ik je die bevestiging/garantie niet geven. Wel kan ik zeggen dat ik nu achterafkijkend het direct weer zou doen!! Hoop dat jij dat straks ook kunt zeggen!! Toi toi toi!!
tuurlijk het zh waar ik nu zit is voor mij ook ongeveer 20 min rijden.....en daar ben ik al vanaf januari naar toe aan het gaan.....zon 8 keer per maand dus dat zijn ook al aardig wat keertje, maar daar gaat het niet om! nou ja hopelijk komt het snel goed!