hallo meiden, misschien een beetje rare vraag maar hoeveel natte luiers hebben jullie op een dag?? misschien maak ik me druk om niks hoor maar onze dochter krijgt om 18:30 een schone luier voor dat ze naar bed gaat dan krijgt ze om 7 uur nog borstvoeding ze komt nog een keer om 3 uur en dan wordt ze wakker rond 7 uur maar als ze niet gepoept heeft is haar luier bijna niet nat. overdag heeft ze ook bijna geen natte luiers terwijl ze wel goed drinkt en ze ook zelf aan geeft wanneer het genoeg is. hoe is dat wij jullie plassen jullie kindjes ook minder als in het begin?? groetjes veronique
Justin plast ook veel minder als in het begin terwijl hij genoeg drinkt. Ook hij heeft wel eens dat hij 's morgens wakker wordt met een bijna nog droge luier.
In het begin is de richtlijn 6 natte luiers per dag (dat weet ik nog). Met deze leeftijd geen idee, maar het klinkt mij erg weinig. HIer krijgen ze 's avonds op 19.00uur hun nachtluier en als ik ze 's ochtends verschoon is deze bom en bomvol (krijgen geen nachtvoedingen). En overdag nog zeker 2-3 goede plasluiers. Melisa drinkt heel weinig vocht naast haar melk en zij plast veel minder dan de andere twee, maar ik merk aan haar dat ze ook gewoon vrolijk en alert is en goed groeit, dus het verschilt ook per kindje.
ik vroeg me t zelfde af ivm mijn dochter.. ik bied haar de hele dag drinken aan, vaak drinkt ze ook wel, maar weinig tot echt natte luiers.. vaker dat er 1 of 2 plasjes inzitten ( muv de ochtend luier) Maar ook hier gewoon een blije smurf die goed groeit etc dus t zal
hier om 7uur word ze wakker dan heeft ze alles gedaan zeg maar dan 11 uur met voeding heeft ze een plasluier en dan om 3uur ook alleen een plasluier om en dan 5uur krijgt ze een fruitpotje meestal heeft ze dan gepoept of ze heeft og een schone luier en dan de laatste fles om 7uur geef ika ltijd nog een schone luier ookal is die nog droog somswel een klein plasje en dan zijn we weer bij de volgende ochtend
Mijn zoontje (9maand) krijgt ongeveer 4 schone luiers op een dag, soms 5 als ie tussendoor poept. In allemaal zitten wel een paar plasjes, vooral de nachtluier. Maar het is wel minder dan toen ie nog 7x per dag bv kreeg, wel logisch ook. Hij drinkt trouwens max 100ml naast zijn 500ml opvolgmelk, is volgens mij niet zoveel, maar hij wil gewoon echt niet meer.
Mijn zoontjes ochtendluier is altijd helemaal vol en heel zwaar. Verder heeft hij ong 3 plasluiers en 1 poep. Mijn zoontje drinkt ong. 600ml opvolgmelk en ong 150ml sap/water op een dag.
Ik vind dit ook zo moeilijk. Ik geef nog borstvoeding en vaak drinkt ze maar 2 tot 3 keer per dag. Daarnaast drinkt ze nauwelijks iets anders een paar slokjes hooguit. maar ze heeft altijd een hele zware ochtendluier en in de andere zit meestal maar een beetje. Maar ja ze is vrolijk en komt genoeg bij dus het zal wel goed zijn