hallo dames, mijn zoontje wordt in juli 1 jaar. Vrienden en familie beginnen nu te vragen wat voor een cadeautje ze kunnen kopen voor hem. ik ga om duplo, houten speelgoed, autootjes en boekjes vragen. Verder is het gewoon heel leuk dat ze komen! Hebben jullie misschien nog andere leuke ideeen? alvast bedankt voor het meedenken!
Wat hier een groot succes is.. Zo'n stoffen fauteuil-tje. Wij hebben er een van woezel en pip, maar ze hebben die dingen in allerlei soorten en kleuren!
ja dat is inderdaad leuk! Hij heeft dit van de week van zijn oma gekregen als vervroegd verjaardagscadeautje. Maar bedankt voor de tip!
Houten speelgoed indd! Daar zat ik gelijk ana te denken toen ik je topic opende! Ik had voor de kleine man van mijn vriendin ( in dec 2 geworden) die houten trein bij de kruidvat gekocht. Het is zo'n succes geweest dat dat het enige is waar hij mee wil spelen en nog steeds trekt hij het als eerste uit zijn kist! xx sas
wij hebben zelf voor Emma Little people gehaald van fisher price. Daar kun je vanalles van halen. Iets voor in de zandbak?
leuke ideeen dames, dank jullie wel. Ik zet ze allemaal op mijn lijstje! Mocht er nog iemand iets leuks weten dan hoor ik het graag.