Nou zoals de titel al zegt Mauro is naar de kaper geweest! Ging super goed en hij lijkt nu weer op een jongetje hihi Verbaasde me alleen dat de kapster zei, wel thuis even shirt verschonen( lijkt me logisch met al die kriebel haren) want anders zouden de haartjes wel eens infecties kunnen geven want die kunnen overal in.. huh?? nooit van gehoord!Jullie?
Wij zijn vorige week geweest en bij ons hebben ze het er niet bij verteld. Vond het wel belachelijkduur voor een baby...was 14,- kwijt. En ze was nog geen 5 minuten bezig! Maar goed...hij ziet er mooi uit voor zn verjaardag
nee daar heb ik ook nog nooit van gehoord. ik zou op zijn hoogst even zijnj shirt uitkloppen als het zou kriebelen. Apart want dan zouden wij toch ook ons om moeten kleden als we naar de kapper zijn geweest? Maar het kapsel is mooi geworden! gelukkig geslaagd dus!
Hoi! Lucas is hier ook voor het eerst naar de kapper geweest, maar zij heeft er ook niks van gezegd, dus hier ook niet gedaan! Hij heeft volgens mij nergens last van gehad. Het knippen vond hij overigens vreselijk! Gewoon de hele tijd gehuild totdat ze stopte, toen was het over. Toen ik thuis was nog 2x uit nijd een huilbui... Ik wacht dus wel weer eventjes... Liefs!
Hihi tis geen bijzondere foto geworden hoor,maar die mat in zn nek en dat haar over zn oren dat kon echt niet meer whahaha.Ik zal straks even een fotootje maken.Ik was 10,50 euro kwijt. Moet wel erbij zeggen ze deed het super was erg lief met hem en hij vondt het wel prima. Dus wel voor herhaling vatbaar! Ga zelf echt niet met een schaar in de weer zou het doodeng vinden
ik krijg verdikkie de foto die ik net gemaakt heb niet geupload... grrr.. Dan maar een foto van voor het kappersbezoek(foto is een week oud),kunnen jullie zien dat het echt nodig was. View attachment 77503
Hier is ze voor het eerst met 5 maanden geweest. Ze had heel erg last van berg, dus heb het helemaal kaal laten scheren Kon ik het makkelijker verzorgen en nu is het ook weer netjes gegroeid. Ben niet van plan om het voorlopig te knippen, kan niet wachten tot ze wat langer haar heeft
zoonlief hier gister voor het eerst naar de kapper geweest....vond ie niet zo leuk (houd niet van vreemde mensen) maar liet het wel toe. Maar toen ze aan de zijkant kwam duwde hij haar hand weg en zei: "niet doen!" Zo grappig! De kapster moest wel lachen..... Ik was 6,95 euro kwijt omdat ze maar heel weinig geknipt had (wij houden van wat langer haar, er is 2xm afgeknipt)
Mika is ook al een paar keer geweest, en Ruben ging voor het eerst toen hij 3,5 maand was. Wij zijn voor beide in totaal 10,- kwijt. Een buurvrouw die kapster is geweest (en nu moeder is van 3 kids) die komt bij ons thuis. Dit omdat ik naar de kapper gaan ontzettend duur vond (14,- per kind) en omdat Ruben helemaal panisch werd bij de kapper omdat ze een keer een tondeuse hebben gebruikt bij hem en hij daar ontzettend van over zijn toeren was. Het gevolg was dat elke keer daarna het elke keer krijsen was. Nu thuis is er veel meer tijd voor hem, en die buuf doet het zo leuk dat Ruben het gewoon weer toelaat. Dat van die ontstekingen heb ik nog nooit gehoord, is ook nooit tegen me gezegd. Maar ik doe standaard altijd een schone romper/hemd/t-shirt bij de jongens aan omdat die haartjes zo ontzettend kriebelen.
Mijn zoon was idd ook al voor zijn eerste verjaardag 3x geweest. Maar wij hebben een thuiskapster voor de mannen en die vraagt maar 5 euri! We fijn hè, als die haartjes dan weer kort zijn. @TS: mooi mannetje!
Heb ik dus ook over gedacht, maar niet aangedurft... Nu denk ik wel eens: zou ik het niet alsnog...??? Maar nu heeft ze zulke mooie krulletjes... Wel heel dun haar, dus misschien is afscheren een goeie 'opfrisbeurt' / verdikkingsoptie? Moeilijk hoor.
Ik heb Tygo al 4x geknipt en hij moet nu ook weer. Ik ben zelf kapster dus ik kan het lekker thuis doen. Met die ontstekingen bedoelen ze denk ik dat het haar in de huid kan gaan groeien en daar kunnen ontstekingen van ontstaan. Maar ik zeg het nooit tegen ouders, wnt de kans is vrij klein hoor, zelf heb ik het ook nooit gehad dus een beetje overdreven vind ik.
Vind het heel logisch, ik kleed me ook altijd om als ik naar de kapper ben geweest. Lijkt me niet meer dna normaal met al die kleine vieze haartjes. En zo'n kleintje is natuurlijk een stuk infectiegevoeliger dan wij zijn