Zo onrustig slapen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lilo77, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ons kleine moppie van 9 mnd slaapt zo onrustig. Ze valt vrij snel in slaap en wordt 1 a 2 keer echt wakker ( vaak als ze de speen kwijt is), maar daar tussendoor ligt ze maar te woelen en te draaien. Ik heb niet het idee dat ze zo goed uitrust. Iemand tips of middeltjes die goed helpen bij (door) slapen

2. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    hier nog een die midden in de nacht gaat liggen kletsen! denk dat het een fase is? geen idee...

3. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hiet ben ik bang geen sprong. Het onrustige slapen heeft ze altijd al gehad!!

4. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    hmm...dan kan ik je niet helpen vrees ik...Max is altijd een makkelijke, rustige slaper geweest...

5. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik slaap zelf ook super onrustig. Praat ook nog steeds in mijn slaap. En inderdaad, ik ben zelden echt uitgerust wakker geworden. Was al toen ik heel erg klein was vertelden mijn ouders. Ook heb ik een lange tijd echt geslaapwandeld. Tja, ik zou niet weten of je hier iets aan kunt doen. Helpt bij mij wel als ik de dag heel erg rustig afsluit en er over gepraat heb wat ik allemaal heb gedaan. Wellicht dus dat het beter zal worden wanneer je kindje op een gegeven moment kan praten? Hoop het voor jullie!

6. LiesEd

LiesEd Actief lid

14 mrt 2008
    130
    0
    0
    Intern begeleider op basisschool
    Zuid-Holland
    Herkenbaar! Hier ook een spookje van 9 maanden die heel slecht slaapt. 5 minuten methode helpt gelukkig. Maar die pasten we eerst toe met in slaap vallen. Dat gaat nu goed. Nu heeft ze het volgende uitgevonden: draaien! Op haar buik naar haar rug, onderkant bed, bovenkant bed, arm/armen/been/benen door de spijlen. Ook daar hebben we de 5 minutenmethode op toegepast en het werkte! Nu heeft ze bedacht dat 1 uur 's nachts een hele gezellige tijd is om wakker te worden. Nu wilde ik vannacht weer vrolijk beginnen met de 5 minutenmethode, maar ze was echt superonrustig. Had mevrouw 39 graden koorts. Kan ze niets aan doen...maar onrustig dat ze was.
    Dan toch maar weer tussen ons in...kunnen wij ookslapen. Zodra ze koortsvrij is, gaan we weer 5 minuten...

7. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar hier ook een sprookje valt makkelijk in slaap maar word altijd wel een keer wakker in de nacht of avond. Ik heb het geaccepteerd ga dan even naar hem toe praat niet ben heel rustig wacht tot hij ook weer rustig is en leg hem dan weer in bed meestal gaat hij dan zo weer slapen. Wat we ook doen is voordat we op bed gaan even bij hem kijken en als hij dan nogal scheef ligt weer even recht leggen deken over :) hij is vnd ook erg onrustig al bij het naar bed brengen soms heb je van die avonden

Deel Deze Pagina