Hoi allemaal, Ik lees nu al wat meer over andere kindjes die de nachten niet meer doorslapen,hier dus eigenlijk ook. Tis hier al ruim 9 weken aan de gang nu, ze gaat naar bed na een badje om 20 uur en tegen 23 a 24 uur begint t feest pffff Jammeren , huilen en doen eerst was wat drinken goed en dan ging ze wel weer slapen dat was voor die tijd , maar de laatste 9 weken zodra ze je ziet dan is het mis en wil ze dr uit. Ze is wel moe, dus even bij je nemen werkt ook niet word alleen maar erger,laten huilen betekend een hysterisch kind , dus afgelopen nacht ook weer wel 2en een half uur geslapen , ik ben kapot en moe en vind t niet leuk meer allemaal Ik heb geen idee meer wat ik moet doen , t begon eerst met tandjes daarna kreeg ze waterpokken en nu... geen idee wat er aan scheelt. Ze is nu een net 1 jaar en 2 weken , Ik hou veel van dr maar dit...sloopt me en maakt me helemaal gek. Ik kan t niet zo goed meer opbrengen om leuk en lief te blijven doen, moeilijk iemand ideen of tips voor me? Zou een osteopaat hier wat mee kunnen of .... ? Groeten Nian
Hallo Nian, Ik kan je hand schudden. Wij hebben deze fase ook mogen ondervinden. 's Nachts diverse malen wakker worden en niet meer willen slapen. Als ik ze boven het bed hield dan klampte ze zich helemaal vast aan mij. Ik had het ook helemaal gehad. Het blijkt dat ze nu in een dromenfase zitten, en dat is angstig. Eerst mocht ze wel een nachtje bij mij blijven, maar dat vind ik zelf helemaal niets, je slaapt zelf ook niet, en geen optie voor altijd. Toen heb ik op een gegeven moment haar matras op de grond gelegd als ze weer wakker werd, ben ik er bij gebleven tot ze weer sliep, en dan ging het goed. Nu slaapt ze weer een paar dagen goed door, maar ik hoop niet teveel. Ik wens je veel sterkte, ik weet dat het zwaar is. Als we Djaydee in bad doen, dan wassen we haar met baby goede nachtrust en dan zeggen we erbij tot 6:00 in de morgen. Groetjes Monique76
ik heb dit nu al een aantal maanden... en heb hetzelfde dan jou weet op een gegeven moment ook niet meer hoe ik me gedragen moet den k alleen maar kind ga toch slapen hahha
zijn jullie er veel uit geweest toen de kindjes ziek waren? youame heeft het ook gehad toen ze tandjes kreeg maar dat ging 3 maand zo door totdat ze bij me op schoot zat en alleen maar lachte en rustig in slaap viel hield ik haar boven der bed of kwam ik op der kamer gingen de ogen weer open en begon ze weer te huilen toen kreeg ik door dat ze een spelletje speelde heb der gewoon in bed gelegt ze begon wel weer te huilen anderhalf uur lang is niet leuk maar ze snapte nu wel dat we geen spelletjes spelen snachts als ze nu huild hoor ik precies of ze pijn heeft of niet maar nu slaapt ze wel door
hoi, toen ze ziek was ben ik niet weg geweest, 1 keer naar de winkel voor de rest lekker thuis gewoon. Als je bij haar blijft op haar kamertje gaat ze staan en gillen want dan wil ze helemaal niet rustig liggen en slapen. toen ze ziek was wou ze wel bij me liggen , maar nu niet wel moe maar niet slapen. Zal het er echt bijhoren? heeft elk kind dit? en hoe lang gaat het nog duren? Ze sliep na die eerste maandjes en bezoeken aan de osteopaat voor kiss-syndroom gewoon supermaar dit.totaal het omgekeerde dus hebben nu een klein lampje branden voor dr en de radio zachtjes bij dr aan , had het idee dat het eenpaar dagen heeft gewerkt.... maar ja ook dat was niet ideaal en nu werkt dat ook niet meer dus.... zoekende naar een oplossing Meiden ,fijn om te horen dat ik niet de enige ben met zo een nachtbraker.. hopelijk kunnen we elkaar helpen en weer fatsoenlijk slapen. Ik heb er 1 ding van geleerd... hahaha ik kan inmiddels zittend op de bank slapen...proest hahaha alsof we daar trots op moeten zijn Groetjes Nian
mijn eerste zoontje had dit rond 11/12 maanden maar dit duurde maar 2 weken en was duidelijk verlatingsangst wat vaak voorkomt op die leeftijd. Zodra papa of mama een poging deed om weg te lopen huilen/krijsen geblazen. Wat wij hebben gedaan was om de 10 minuten terug naar zijn kamer even aai over de bol en even bij bedje staan en dan weer weg of even boven wat rommelen/was ophangen etc terwijl de ganglamp aan stond en de babykamerdeur open.