Met welke yoghurt kun je ook al weer het beste beginnen: magere of volle yoghurt? Er staat me iets van bij dat de volle beter is maar ben vergeten waarom Liefs Eva
Ik geef volle yoghurt of smikkeltoetje van AH dat is yoghurt/kwark en geen suiker aan toegevoegd en in een handing kleine verpakking als je kleine nog niet zo groter eter is. Groetjes,
Ik geef magere met aardbeiensmaak... Maar ga dan toch ook eens de volle proberen..Magere is zooo dun :S
Toen jullie begonnen met gewone Yoghurt, viel dat gelijk in de smaak? Vind het zelf zo vies zonder suiker of iets dergelijks!
Magere zuivel wordt afgeraden voor kinderen onder de 2, ze hebben de vetten te hard nodig. Volle kinderen geef je halfvolle, en halfvolle kinderen geef je volle zuivel.
Vanaf wanneer mag je met yoghurt producten beginnen? Af en toe krijgt Cecile een lepeltje yoghurt van mij en ze vind het heerlijk vooral de vanille of aarbeiyoghurt, alleen nu las ik hier ergens op de forum dat het niet zo goed was voor baby,s om dat het teveel natrium in zit. Mijn oudste wilde vanaf 8 maanden alleen maar yokidrink de verse dan uit de koeling zonder suiker en kleurstoffen.
Wij geven ons manneke Milky van Blédina (weet niet of dat in NL te koop is). Dat is speciaal voor kindjes vanaf 4 maanden...
Alyssa krijgt gewone volle yoghurt zonder iets erin en ze vindt het heeeerlijk! Ze eet de lepel er zowat bij op. Heel af en toe geef ik Yogolino van Nestle, ook dat vindt ze lekker.
Het CB heeft ons gezegt dat magere yoghurt goed is en ook magere kwark. Maar vind zelf de yoghurt idd nogal dun, dus doe ik kwark met fruit klaarmaken.
Kinderen die geen verhoogd allergierisico hebben mogen vanaf 6 maanden yoghurt en andere aangezuurde melkproducten hebben. Het liefste 'pure' dus zonder smaakjes. Kinderen onder de 2 jaar moet je absoluut geen magere zuivel geven! De vetten in zuivel hebben ze hard nodig, en met magere producten is de kans veel groter dat ze last van hun niertjes krijgen. Volle kinderen geef je halfvolle en halfvolle kinderen geef je volle zuivel.