hallo allemaal, Mijn vraag was,moet ik voor na de bevalling een bindlaken aanschaffen? zo ja waar kan ik die dan kopen? groetje smiranda
Hahaha het moet niet! Sommige vrouwen vinden het wel prettig om de boel bij elkaar te houden. Nadat je bevallen bent kan je buik nog flubberig aanvoelen en het gevoel van een rollende baarmoeder kan soms minder prettig zijn.. Volgens mij verkopen ze sluitlakens bij Prenatal en anders kun je kijken op http://www.motherwear.nl/index.php?cat=waarom Het is handig om dan ook bij je kraamburo te vragen naar een kraamhulp die ervaring heeft met sluitlakens, niet iedereen weet namelijk hoe ze omgedaan moeten worden en je hebt er zeker hulp bij nodig..
Ik heb een aantal correctie slips in huis gehaald daarvoor, gewoon van die onderbroeken die je bij de hema kan kopen Die kan jezelf gewoon aantrekken en ze zitten hoog, je buik wordt dan gecorriceerd daardoor. Misschien een idee : gr. Patricia
oh haha dacht dat het moest,ik heb ook ergens gehoord dat het voor het verstevigen van je buik is : :