Ik had er 2, en 2 korte broeken. Verder ben ik dol op m'n harembroeken collectie, en die kan ik dus nog steeds aan omdat daar een elastiekband in zit.
ik ben nog maar 9 weken zwanger, maar begin nu al uit te dijen... waar hebben jullie je positiebroeken gekocht? en kon je die op het laatst ook nog aan?
Ik heb er 2 allebij jeans, heb 1 het meest aan. Was en droog ze savonds, dus zijn zo weer droog. En 1 rokje en inderdaad gebreide of tricot jurkjes.
Ik heb 3 jeans en voor de rest idd jurkjes die wel nu wat korter zijn door de opbollende buik, maar kunnen nog prima. Had voor de zomer ook wat harembroeken, die kan ik nu lekker thuis aan naast mijn extra extra extra grote joggingsbroeken hahahaha
Omdat dit mijn derde zwangerschap is en ik iedere zwangerschap toch ook wat nieuws wil, heb ik er redelijk wat.. ik ga even natellen in mijn hoofd: ik geloof 7 stuks. Heb ook 2 rokjes. Op het moment draag ik er maar 2 van mijn positiebroeken. Eentje alleen als de andere dus in de was zit.. verder red ik me ook met leggings. Dus ik denk dat het zo wel genoeg is, tenzij je het gevoel hebt dat je echt meer wilt hebben?
Ik heb 1 spijkerbroek en 1 zwarte broek. Daarnaast nog 1 positie rokje en een jurkje. Jurk is mijn buik nu alleen nog te klein voor. Ik draag ook nog wel 2 van mijn gewone broeken en heb 1 gewoon jurkje wet ook nog kan.
Ik heb totaal 4 broeken (1 korte, 3 lange). Verder droeg ik ook, toen het warmer was, wat tuniekjes en rokjes, de laatste van voor mn zwangerschap nog en gewoon wat losser Nu draag ik nog maar 1 broek, die zit nog het lekkerst.. laatste loodjes dus ja.
Ik heb deze zwangerschap al 3 nieuwe broeken gekocht en had er nog 3 van eerste,maar daarvan is er 1 echt zomerkleur dus die draag ik nauwelijks... Ook had ik daarvan nog 2 workerbroeken van katoen, 1 er van had ik vorige week aan met poetsen,en daar zitten nu dus chloorvlekken op....is dus nu officieel poetsbroek Verder heb ik nog trui en vest gekocht en van vorige keer heb ik nog paar truien en shirts, nu dus wel genoeg. Ik werk als vpk in thuiszorg dus draag daar geen jurkjes enz hihi vandaar ál m'n broeken De lomgsleeve shirts van only en vero moda vind ik ook ideaal,rekken lekker mee Shop ze
2jeans.. 1pantalon.. 1zomerbroek en een kort broekje. 3positie shirts en 1 blouse. Verder kan ik mijn eigen broeken nog aan met een elastiekje bij de knoop. Heb ook gwoon eigen leggings met jurkjes.. icm een blazer oid die ik open laat hangen
2 Spijkerbroeken en 1 zwarte broek. Verder heb ik jurkjes en een meegroeiend rokje Ik heb 3 echte positie shirts maar die heb ik nog niet aan gehad. Kan mn gewoner shirts nog aan, rekken nog wel even mee en zo groot is mn buik nog niet. Die broeken zitten echt heerlijk! Zit er vaak over te denken om nog 1 bij te halen omdat ik niet zo snel een jurkje naar mn werk aan doe. Maar vind het aan de andere kant ook weer jammer van het geld. Want echt nodig is het niet Kan beter straks nog wat nieuwe shirts kopen. Heb 2 broeken van de H&M, die zitten erg lekker maar zit ook niet echt een stiek bovenin. Van de miss Etam 1, daar zit een vervelend stiek aan de bovenkant die nu nog in mn maag knelt. Heb het stiek doormidden geknipt, er een knoopsgatstiek aan gemaakt en een aan de andere kant een knoopje. Ideaal en erg creatief van mezelf vind ik