voelen van de baby???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamavanalisha, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanalisha

mamavanalisha Actief lid

20 aug 2012
    119
    0
    0
    data-typiste
    Hallo dames,

Even een vraagje aan jullie.
    Ik zit nu op 12 weken van mijn 2e zwangerschap. Nu heb ik gister op de echo een superdruk kindje gezien :)
    Nu heb ik vanavond een beetje een schuivend gevoel laag in mijn buik gevoeld.
    Kan dit mijn kindje al zijn? Of denk ik te voelen wat ik graag voelen wil...

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Je baby is nu +-6cm, dus lijkt me vrij sterk dat dit de baby is wat je voelt schuiven.
    Maar je weet het nooit!

3. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik denk dat 12 weken ook wel erg vroeg is. Maar wie weet??? Daar zul je nooit antwoord op krijgen denk ik :)

4. nikespits

nikespits Actief lid

2 jun 2012
    178
    0
    0
    Dordrecht
    Ik neem aan dat het je eerste is en dan denk ik eigenlijk dat het niet je baby is. Bij een eerste voel je die meestal rond de 18-20 weken (tweede baby voel je een aantal weken eerder). Het kan iets eerder zijn, maar 12 weken lijkt me te vroeg. Wellicht voel je je darmen die door de zwangerschap anders voelen dan normaal.
    Kun je ook aangeven waar je het voelt, want op 12 weken begint je baarmoeder pas boven het schaambeen uit te komen. Dus het geschuif moet achter het bot plaatsvinden.

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    :D:p

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ik dacht het ook te voelen met dit termijn. Mijn Gyn zei dat dit echt niet kon en het meestal je darmen zijn.

Deel Deze Pagina