Hoi, De titel zegt het eigenlijk al. Hoeveel positiekleding heb je nodig in totaal? Heb al 2 jeans van mama licious aangeschaft en zit te kijken naar wat shirtjes, maar heb geen idee hoeveel ik ongeveer nodig heb. We gaan natuurlijk de zomer in. Graag hoor ik van andere wat zij zoal hebben of gaan aanschaffen..
Ik ben nu 30 weken en heb sinds week 18 positiebroeken aan. Ik heb 3 skinnyjeans (grijs, zwart en donkerblauw) en verder 2 leggings en wat positiepanty's. Tot nu toe passen mn shirts allemaal nog en ik vind de positieshirts/jurken/tunieks niet zo leuk dus draag mn eigen bovenkleding en jurkjes nog gewoon. Ik heb hier meer dan genoeg aan maar ga nog een broek bijhalen om meer afwisseling te hebben.
Hier heb ik 3 broeken,2 rokken,1 shirt zonder mouwen, 4 t-shirts, 2 met driekwart mouwen en ook 4 met lange mouwen,een poncho, een winterjas,2 panty's en een legging.ben wel weer opnieuw in het voorjaar uitgerekend dus moest met zowel warm als koud weer rekening houden. Dus ik denk in jou geval minder warme kleren en wat meer t-shirts en als je dat graag draagt jurkjes. Niet elke zwangere heeft er last van maar ik zweet nu sneller dan normaal en omdat je reukvermogen beter is ruik je dat sneller dan normaal dus ik vind het fijn om veel te kunnen afwisselen zonder om de dag te moeten wassen.
Ik heb 3 broeken, 1 legging (omdat ik af en toe buiten werk en dan dus onder mijn broek), 1 trui en 2 shirts. Verder kan ik nog verbazend veel aan van wat ik al had. Thuis loop ik meestal in zo'n lekkere huisbroek die rekken echt veel mee en dan geef ik er ook niet zo veel om als mijn shirt dan net niet lang genoeg meer is. Wat betreft mijn jas die heb ik gelukkig tijdelijk kunnen ruilen met mijn vader die een behoorlijk buikje heeft en breder is dan mij. Dan maar even wat minder modieus maar een winterjas kopen voor die korte periode vond ik toch wat te duur en gelukkig hebben we een zachte winter! Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van wat je al hebt, hoe groot je buik is en in wat voor seizoen je zwanger bent.
Hier 1 positiejurk, 1 positierok en nog aantal jurkjes die ik nog pas. 2 positieshirtjes en verder heb ik mijn eigen bovenkleding/leggings nog aan.
Ik heb een beetje veel.. Heb via Marktplaats een hele tas kunnen kopen voor 25 euro, dus heb nu echt een hoop in huis. Wel ook zelf dingen bijgekocht. 5 broeken 3 jurkjes 2 rokjes 3 leggings 7 shirts 3 truien En ik draag mijn eigen kleding ook nog af en toe. Shirts enzo. Ik wil graag veel afwisseling kunnen hebben. Ik werk in het onderwijs en vind het zelf niet prettig om 2 x hetzelfde achter elkaar aan te hebben.
Tja, hoe modebewust ben je? Ik heb 3 spijkerbroeken, shirts en jurkjes draag ik van voor mijn zwangerschap.
Ligt er erg aan ook hoeveel je er aan uit wilt geven. Ik heb zelf weinig gekocht maar ik ga nu op de 40 weken aan en pas de meeste shirts op zich nog, ze zijn alleen een stuk korter Persoonlijk zou ik zo vroeg nog niet te veel kopen, tegen het einde kan het best zijn dat bijvoorbeeld de broeken dan niet meer lekker zitten, je weet ten slotte nog niet hoeveel je aankomt en waar overal. Mocht het nodig blijken te zijn dan kan je altijd nog bijkopen. Zoals ondergoed, daar ben ik regelmatig uitgegroeid.
Ik heb 2 broeken, een legging, 2 nieuwe voedingsbh's vast en 3 pantys Shirtjes heb ik een flink aantal die mee rekken en heb nu een paar normale nieuwe shirtjes n maat groter gekocht. Verder heb ik heel veel vestjes enzo aan. En heb een jurk gekocht.
Qua positiekleding heb ik 2 broeken, 2 leggings, een joggingbroek, een tuniekje, een tshirt en een vest. Ik had ook een spijkerrokje, maar die kan ik niet aan mijn buik verdragen. Ook heb ik wat positie onderbroeken gekocht. Voor de rest pas ik nog in mijn gewone shirts, jurkjes en bh's.
4 spijkerbroeken, 2 ervan zitten niet lekker. 3 broeken voor het voorjaar. En nog een paar korte broeken. Heb alles van MP. T-shirt mijn gewone. Maar nog wel 2 t-shirts gekocht in maat 46, mijn gewone maat is 40.
Ik heb voornamelijk mijn eigen kleding gedragen. Jurkjes en rokjes kunnen nog gewoon prima. Met leuk shirtje of blousje en een blazer! Heb 5 positiebroeken gekocht, allemaal skinny's. En verder wat leggings en panty's.
Wel leuk om te lezen. Er zijn ook zoveel leuke dingen maar heb gewoon geen idee wat je ongeveer nodig hebt. Handig om te lezen bij andere. Heb ik een beetje een richtlijn.
Ik heb vorige week geshopt: Jurkje Rok 2 vestjes 2 shirts Van de vorige keer had ik nog: 2 tuniekjes zomerjurk 2 broeken shirt Genoeg dus voorlopig! Broeken vind ik echt niet lekker zitten bij mijn buik, ben meer van de jurkjes.
2 spijkerbroeken 1 spijkerrokje 3 jurkjes 1 vestje 1 legging 1 panty 1 shirt Verder draag ik shirts die ik al had, rekt best goed mee. Maar heb geen extreem grote buik, dat scheelt.
Ik heb 3 positiebroeken gekocht bij h&m en 2 zomerjurkjes van mamalicious (was flink afgeprijsd Ik heb ook nog wat positiekleding gekregen van m'n schoonzus maar die pas ik nog niet. Verder draag ik gewoon nog m'n eigen kleding
- 2 positiebroeken - 2 basic shirts met lange mouw - 1 t-shirt - 2 shirts met opdruk - 1 blouse Ik heb ook twee jurkjes en een dikke trui gekocht, maar niet aangehad dusver. Dit is wat ik ook echt draag van mijn positiekleding. Ik heb ook wat shirtjes en 2 blouses die ik nog aankan en die trek ik ook nog wel eens aan.
Ik heb 4 positiebroeken gekocht, 2 spijker voor het werk en 2 andere in een leuk voorjaarskleurtje. Ik heb 2 jurkjes met beiden 2 positieleggings en nog een tuniekje. t-shirtjes heb ik gewoon normale wat langere shirtjes in een maat groter gekocht, werkt tot nu toe ook nog prima en combineer dan inderdaad veel met een vestje.
Ik moet me af en toe ook echt inhouden. Wil zoveel leuks kopen haha maar twijfel dan ook meteen of ik dit wel echt nodig heb haha