Hier 2 broeken, 1 legging, 3 shirts, 2 jurkjes en 1 vest. Moet eigenlijk nog wat erbij want mijn buik groeit zo hard ineens.
Ik heb 2 spijkerbroeken en een legging. Verder red ik het met gewone leggings en een elastiek door het knoopsgat en gewone lange shirts. Ik hen denk 4 of 5 positieshirtjes en 3 vesten maar ik heb ook veel gewone shirts die lang zijn en losjes vallen (vielen haha)
1 spijkerbroek van queen mum 4 broeken van mamalicious 1 jurkje van mamalicious 2 speciale positie shirts Voor de rest heb ik zoveel mogelijk mijn normale kleding gedragen zodat ik na de zwangerschap lekker kan shoppen. Ik had wel basic coltruitjes en shirts van mijn schoonmoeder gekregen die ik normaal nooit zou passen maar waar ik nu dankbaar gebruik van heb gemaakt. Aanrader vond ik de site Goedkope Name it kinderkleding en babykleding kopen | Ikenmijnkind.nl Ik had daar 3 broeken voor nog geen 50 euro.
Ik heb twee spijkerbroeken bij H & M gekocht, een spijkerrok en twee maillots. Voor de rest draag ik al mijn gewone shirts nog, welke in gewoon combineer met een leuk jasje of vest wat nog in de kast hangt. Ik heb nog wat kleding gekregen, maar dat is allemaal veel te groot. Wel heb ik nog een wikkeljurk gekregen, welke ik verwacht aan te kunnen als het warm weer wordt. Ik hoop dat ik voor die laatste paar weken er niets meer bij hoef te kopen.
Heb al 2 eerdere zwangerschppen gehad, dus positiekleding genoeg. Maar vind het wel leuk om af te wisselen, dus koop er bij de H&M of miss Etam een hempje of jurkje bij. Of iets korts voor in de zomer! Heb nu al 2 grote tassen vol Maar dit is voor mij de laatste keer, dus ik ga er in alle opzichten van genieten!
Had niks meer van de vorige zwangerschap, want dat is vier jaar geleden en dat vond ik niet meer leuk, in mijn pre zwanger kleding pas ik echt niet meer. Shirts zijn veel te kort en strak. En broeken te strak op mijn heupen. Heb al best een dikke buik. 3 broeken 1 jurkje 3 maxidresses voor rond de uitgerekende datum en de tijd erna (confi in juli/aug!) 4 topjes 2 vestjes 6 tshirts waarvan 3 met korte en 3 met 3/4 mouw 2 blousjes Joggingbroek Had nog 2 leren jasjes/blazers die ik veel draag Heb dus best veel gekocht....
Is heel verschillend hoeveel positiekleding iedereen heeft en wanneer mensen dat gaan dragen. Mijn buik lijkt ineens gegroeid sinds gisteren en vele broeken zitten echt niet meer lekker. Goed excuus om te shoppen haha..
Ik heb in total 4 broeken gekocht en een stuk of 5 shirtjes en 3 hemdjes. Verder wel nog een stuk of 10 shirtjes in totaal te leen van anderen, dus dat scheelt. En ik heb een legging gekocht, zo kan ik de meeste van me jurkjes gewoon door dragen. Zijn straks wel uitgerekt, maarja ze waren toch al van vorig jaar of het jaar ervoor.