Ben ik nou de enige die af en toe van die rare gedachte's heeft? Soms hoor ik een mooi liedje en denk ik:" dat is een mooi liedje om op de begravenis van (bijv) oma te draaien ze is gelukkig nog springlevend, althans, een uur geleden iig wel ik ben wel als de dood dat er wat met haar gebeurd en denk daar wel vaak aan. Hetzelfde met de kids. met een bepaald liedje van woezel en pip of marco borsato, dan zie ik het helemaal voor me dat die gedraaid word op de begravenis van mn dochtertje Echt, ik snap niet hoe ik aan zulke gedachtes kom. Ben ik nou echt de enige? Ik zie de hele begravenis voor me. Ze loopt hier altijd in een prinsessenjurkje en kroon en ik zit net ineens te bedenken dat ze dat dan aan krijgt als er wat met haar gebeurd... Ik word zo verdrietig van het idee en snap echt niet hoe ik aan die gedachtes kom
Heb ik ook weleens ja.. Krijg er enorm de kriebels van, want wil helemaal niet bij zulke dingen stil staan (vooral niet als het om ons kindje gaat).. Ik zet dan altijd maar expres het vrolijkste liedje wat ik kan vinden aan en ga keihard zitten meebleren, of een spel spelen waarbij je je erg moet concentreren, zodat ik geen 'plek' meer heb om erover na te denken..
ik heb ook wel eens van dat soort gedachtes, denk dat het gewoon moederlijke zorgen zijn.. ik zeg dan tegen mezelf "nu ophouden hoor, niet zo gek denken"
Oeh dat heb ik ook wel eens... Net zo als ik aan het online shoppen ben, dan zie ik soms kleding staan waarbij ik denk, dat zou mooi staan op een begravenis....
Ik vind dat geen rare gedachtes. Heb hier zelfs ( voor mijzelf ) al een boekje helemaal ingevuld met hoe mijn begravenis er uit moet zien en wat voor muziek er moet worden gedraaid. Eens per jaar lees ik het boekje door en verander ik daar dingen waar ik wat wil veranderen. Op deze manier hoeven mijn nabestaande dit allemaal niet nog uit te zoeken als ik overleden ben.
Nou ik heb dat ook wel eens hoor. En nog wel raarder ook. Gisteravond hoorde ik een gek geluid boven ( wij slapen beneden ), en ik ging ineens heel raar denken ( nu sliep ik ook half hoor ). 'Wat als iemand 1 van de jongens via het raam steelt, en dan meeneemt? Dan zit die kleine daar helemaal hysterisch te huilen en niemand die hem troost, wat gaan ze met hem doen?! Straks vermoorden ze hem, of maken ze hem tot 1 of andere ziekelijke slaaf' . Nou ik was er beroerd van, en ben even gaan kijken. Was waarschijnlijk een kat, maar waarom ik dit allemaal dacht? Geen flauw idee, rare hersenen ofzo denk ik.
Serieus! Ik dacht echt dat ik de enigste was die zo kon denken. Ook wat hierboven wordt gezegd. Ik ben zo blij met dit topic. Nee serieus ik dacht echt dat ik alleen was.
Oh ja hoor dat heb ik ook. Dacht eigenlijk al dat ik raar was (of we zijn allemaal raar ). Ik heb ook nog dat soort gedachten bij andere dingen, maar zal ze hier niet noemen voordat jullie je ook daarover zorgen gaan maken
Heb ik ook hoor! Maar wel meer van die vreemde gedachten. Rijd ik auto, denk ik ineens, wat zou er nou gebeuren als ik mijn stuur omgooide en tegen een boom reed? Ik doe het natuurlijk niet maar vraag het me wel af
Heeeel herkenbaar,ook echt precies die gedachte! Erg om toe te geven maar ze komen en ze gaan... verschrikkelijke gedachtes...
Nee hoor is geen rare gedachte! Ik heb zelf alles voor mijn begrafenis al klaar liggen wat ik al muziek wil hebben, kleding, kist, rouwdienst. Ik hoop dat het nog jaaaaren duurt.
Ja ik herken het maar dan vooral voor mijn eigen begrafenis. Dan denk ik: "ooh ja dat liedje zouden ze moeten draaien".
Mijn fantasie kan ook zo op hol slaan. Als ik een geluidje hoor word ik het volgende moment vermoord. Ziekelijk gewoon wat ik soms denk. Herkenbaar dus...
Goh dat had ik kunnen typen, ik heb ook van die rare gedachtenkronkels, vooral als het donker is en helemaal als ik alleen ben. Dan hoor ik ietsen dan denk ik dat ze een ladder tegen het huis zetten en mijn dochtertje ontvoeren.. Of zostraks ging ik ineens denken dat ze ontvoerd wordt als ze met mijn schoonvader naar het parkje gaat wat ze elke week doen.... Dat met dat stuur omgooien in de auto heb ik ook wel eens.. Zal het niet doen daar ben ik dan weer niet bang voor maar dat doemdenken he.