Ben toen strax naar de w.c geweest en toen zat er wat bruinig slijm op het papiertje niet veel maar was duidelijk te zien dat het bruinig was... Dus ik dacht nou ja dan zal misschien mijn ongesteldheid er wel aan komen... Echter is dit niet normaal voor mij ik wordt altijd meteen gewoon ongesteld zonder van te voren bruinig slijm ofzo te verliezen.... Ja bij het afvegen dat het papiertje dan rood/bruin is van het bloed maar niet zo slijmerig zeg maar... Net ook weer naar de w.c geweest en toen was er helemaal niks meer te zien :S Zal dit een voorteken zijn voor ongesteldheid? En hebben jullie voor de ongesteldheid altijd bruinig slijm verlies? Vind het wel raar aangezien ik dat normaal niet heb...
Hey meid, Je was toch laatst in het ziekenhuis opgenomen? Is het misschien mogelijk dat het daar iets mee te maken heeft ( met je klachten voordat je opgenomen werd) Ik heb je verhaal toen niet helemaal gevolgd ( sorry ) maar het kan zijn dat je lichaam nu een beetje " opstart " probleempjes heeft..... Je gaf aan dat het niet normaal is voor je lichaam, en je normalerwijze een andere menstruatie hebt, wacht het gewoon even rustig af,misschien zet je ongi vannacht nog door ( ga lekker in bad, warm water helpt mij altijd goed om een ongi op gang te brengen ) klinkt raar, maar heb het idee dat het mij helpt. Ik heb na die miskraam ook een paar keer gehad dat mijn ongi begon met 1 dag bruin slijmerig verlies.... daarna zet het gewoon door. succes meid!
Hoi kleintje hier hetzelfde, ik heb nu al 2 dagen dat slijm (wat eigenlijk meer opgedroogd is) sorry voor de details, en ben afgelopen maand echt heel misselijk geweest en ben veel moe nu heb ik echter nergens last van maar we zullen zien of het de devils zijn of iets anders he, en ik zie dat je over 2 dagen ook kan testen
Ja klopt ik heb in het ziekenhuis gelegen en er zat nog vocht / bloed in mijn buik dus ik zat er idd aan te denken misschien heeft het daar iets mee te maken dat dat bloed wat nog in mijn buik zit er nu eerst uit komt ofzo? Nou ja ik wacht dan maar gewoon even af stiekem hoop ik dat het niet door zet (heb eigenlijk ook niet echt buikpijn wat ik normaal wel heb) maar ja ik vrees het ergste
Spannend hoor , het zou oud bloed kunnen zijn ! Ik hoop voor je dat de ongi wegblijft en dat je over 2 dagen een mooie test in handen hebt !
ik had ook een beetje bruin vandaag terwijl ik normaal ook ineens ongi word... meestal snachts dus is spannend als ik morgenvroeg wakker word
het kan een innestelingsbloeding zijn, maar reken hier niet teveel op. Vorige maand had ik ineens ook 2 dagen van tevoren bruin slijmverlies en werd toch ongesteld. Ik denk alleen dat ik een vroeg miskraam heb gehad, maar dat zal ik nooit weten.
Ik heb dat ook ineens deze maand. Normaal ook nog niet gehad. Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben want wij vrijen nog veilig! Dit is pas mijn 3e syclusronde na de pilstop dus kan misschien nog bij het ontpillen horen ofzo.
ik had gisteren wel een heeelll licht streepje bij de sensitest maar ik las dat die vaak vals positief aangeven dus ik vertrouw hem niet zo... en een innestelingsbloeding kan haast niet want mijn innesteling zou al geweest moeten zijn aangezien ik de 17de of 18 de (op de 18 de had ik in ieder geval wel buikpijn als een soort van ovulatie) mijn ovulatie heb gehad.... (16de had ik positieve test) Ach ja we wachten maar even af morgen... Nu is er nog niks in ieder geval!
Volgens de gynaceoloog is dat ontpillen verhaaltje pure onzin.. Als je eenmaal weer op je cyclus zit (en dat is volgens haar als je de eerste menstruatie hebt na het stoppen met de pil, dus niet de ontrekkingsbloeding) dan moet het in principe weer goed zijn als je altijd een normale cyclus heb gehad... als je voorheen wisselend bent geweest kan het idd zijn dat je nu weer een wisselende cyclus hebt waardoor men al gauw roept "ontpillen" maar dit is volgens haar dus helemaal niet zo...
maar dat heeft niks met ontpillen te maken... Kan ook komen als je nooit de pil hebt geslikt of al jaren zonder pil doet ofzo...
ja en hier ook Menstruatie is doorgezet.... Maar we laten ons koppie niet hangen we gaan vrolijk verder!
toen ik nog aan de pil was, had ik voordat ik ongi werd ook vaak bruin slijm... maar zie inmiddels je in je banner dat je dag 1 van je cyclus hebt? dus toch ongi gewordne of niet?