Hoe vaak moeten jullie er 's nachts uit om te plassen? Ik zeker 2x en als t tegen zit, 4 of 5x. Val je bijna in slaap, moet je weer.. en ophouden lukt dan ook niet tot de volgende ochtend Ja.. en dan weer proberen in slaap te komen, pff.. zwangerschap t weet wat!
1 x tot nu toe, ga best laat naar bed en ga dan nog even en tegen 7 uur sta ik weer op , misschien scheelt dat !!!
savonds laat en smorgens heel vroeg om een uur of 5 voel tmn blaas zo vervelend vol dat k niet verder kan slapen.
Ben idd ook moe en kan moeilijk in slaap komen, ja en dan weer plassen...... Ik ga rond 11 uur naar bed dan moet ik plassen, om half 2 weer (kan bijna de klok er op gelijk zetten hihi) en dan rond half 5 weer en dan om een uur of 8 a 9.
Voordat ik naar bed ga, ga ik plassen en rond vier uur, half vijf word ik wakker en heb ik een zere buik omdat ik enorm nodig moet plassen. En dan wanneer ik even voor zeven mijn bed uit ga, ga ik maar weer heen... En overdag blijf ik naar de wc lopen omdat ik ook veel water drink.
ik voor dat we naar bed gaan plassen, das ongeveer tegen 11 uur, maar s'ochtends om 6 uur dan moet ik er echt uit, wordt er gewoon wakker van. patricia
Ik heb hetzelfde als Patricia24! Sinds 3 dagen pas, hihi, dus ben benieuwd hoe het over enkele weken zal zijn
ik moet voor dat ik ga slapen gaan plassen, da's een uur of 11, dan om een uur of 3 eens en anders is't om een uur of 5 en dan om een uur of 7, 8 begint de dagelijkse plasroutine!!!
Soms moet ik er 's-nachts uit maar niet altijd. Wel als ik ergens wakker van word (m'n zoontje gaat bijv. plassen) dan ga ik wel naar de wc. Silly
De eerste 9 weken moest ik wel 2 tot 3 keer per nacht mijn bed uit om te plassen, maar nu slaap ik de meeste nachten gewoon lekker door of moet er hooguit 1 keer uit 's nachts (als ik veel water of thee gedronken heb 's avonds). Wel word ik 's morgens met een dikke en soms pijnlijke buik wakker omdat mijn blaas helemaal nokkie-vol zit. Groetjes, Wendy
's Nachts moet ik er minimaal 1 keer uit om te plassen! Iets dat voor mij nu toch wel in mijn irri top 10 lijst staat, want vóórdat ik zwanger was, werd ik nooit wakker om te plassen! Maar dat lukt nu gewoon niet meer... Overdag loop ik me helemaal suf naar de wc... En dan is het ook nog eens zo dat je niet geleidelijk aan voelt komen dat je moet plassen, maar het is ineens BOEM! Ik moet NU naar de wc anders plas ik in m'n broek
Voor mijn zwangerschap moest ik er ook 1 à 2 keer uit om te plassen, nu is dit vermeerderd naar 3 tot 4, en dan heb ik gelijk ook een vreselijke honger en moet iets eten
Geen een keer, gelukkig! Ga voordat ik naar bed ga maar moet dan smorgens om een uurtje of half 9 als m'n dochter wakker wordt echt racen naar de wc. Dan zit ie ook wel bomvol. Overdag ga ik wel vaker hoor want de kleine meid ligt met d'r kontje flink op m'n blaas. Slaap snachts wel slecht. Door de BI heb ik last met omdraaien en kraakt het ook echt(bekken). Groetjes Suus