ik weet het allemaal niet, ik kan over niets anders nadenken, alleen maar: zou ik zwanger zijn, en wat voel ik dan enz, maar nu voel ik van alles misselijk, maar wel vreetbuien, duizelig, heel veel pukkels in mijn gezicht, maar ook op mijn rug en borst , en nog zere tepels ook! we zijn nogmaar met de eerste ronde bezig, en ik heb nu al het gevoel dat het niet gaat lukken, maar ik wil het zo graag! ik heb 9 okt als het goed is mijn NOD, maar ik durf dan niet te testen dat weet ik nu al. ben zo bang dat het tegen valt 2 vriendinnen zijn allebei in de 1e ronde zwanger geraakt en een vriendin ook nog door de pil heen, EN IK DAN? sorry het moest FF
Hey Joytje Wat begrijp ik je frustratie goed! Mn beste vriendin was ook in ronde 1 zwanger terwijl mn vriend en ik ondertussen al 4 maanden aan het proberen zijn! Balen dus al je zelf weer ongesteld wordt! Veel goede moed! Ik duim voor je dat het snel raak is! Mirza
Probeer toch niet zo te stressen, het is allemaal doodspannend natuurlijk. Maar relax, take it eaaaasy! Alles komt goed, ik ben ook zwanger na 2 jaar wachten!.
Nou Joytje dan wens ik je veel succes ! als dit pas je 1e ronde is en je bent nu al in paniek dan kan het allemaal nog wel eens lang gaan duren ... Hou er rekening mee dat het gemiddeld een jaar duurt voordat vrouwen zwanger zijn ! bij ons duurde het 2 jaar en gelukkig ging ik er zo elke maand niet mee om anders had ik dat nooit vol kunnen houden
Oh ik snap helemaal dat je het zo graag wilt, alles duurt nu te lang. Maar probeer je erover heen te zetten, in mijn omgeving was iedereen snel zwanger de meesten binnen vijf maanden. Bij ons duurt het nu al 17 rondes en als je iedere maand zo reageert duurt het wel heeeeel lang.
Het is inderdaad vervelend als je omgevings snel zwanger raakt... maar je doet er niets aan. Positief blijven, en hopen dat voor jullie de dag ook snel aanbreekt.
Ik snap je frustratie maar probeer toch wat rustiger aan te doen. Stel dat het nog wat langer gaat duren, maak je jezelf constant helemaal gek. Het komt vanzelf en zo niet, dan kan je er op dit moment niets aan veranderen. Succes meid!