We hebben op 1 muur fotobehang geplakt. Ben er erg blij mee, maar twijfel nu nog welke kleur op de overige muren. Er komt nog een paxkast in de kleur antraciet aan de kant waar nu de behangtafel staat (hele muurbreedte) en ons nieuwe bed krijgt ook een antraciet kleurig hoofdbord (niet te hoog) Ikzelf neig naar licht olijfgroen en dan donkergroene gordijnen, maar twijfel enorm..
Mooie print! Ik neig naar heel licht geel om het zo ‘rustig’ in de kamer te houden, de print is namelijk ook veelal geel. Donkergroene gordijnen (zelfde kleur als de dennen) tot aan de vloer lijkt mij er ook mooi bij!
Ik zou ook voor een donkere kleur uit de foto gan denk ik, dan springt de foto er mooi uit. Bij een lichte muur lijkt me dat minder het geval.
Ik zou de bergen pakken voor de wand en donkere boomkleur voor je gordijnen (maar ik heb t fashion gevoel van een koekoek)
Muren en gordijnen in een zelfde donkere kleur laat de afbeelding er echt uit springen en maakt de kamer verder rustig. Ik denk ik daarvoor zou gaan.
Bedankt voor jullie meningen en tips. Blijft erg moeilijk. Donkergroen is inderdaad ook een idee, alleen ben ik bang dat de slaapkamer dan zo donker wordt. De kleur van de bergen zal een taupekleur zijn, op zich ook mooi. Geel niet. Print is al erg geel, met gele wanden krijg ik dan helemaal zo'n geel gevoel.. Onderstaande net gevonden, die lijkt me eel mooi? https://www.behangwereld.nl/a-70690413/groen-behang/marburg-shades-behang-32417/#description