Heeft iemand deze play wow kiekeboe tunnel in huis? bol.com | Play Wow - Kiekeboe Tunnel,Ellermeyer | Speelgoed Zoja, hoe bevalt ie? Is het een leuk ding of een saai stom ding? Ik twijfel namelijk Ik zat namelijk een beetje te kijken en kwam op van die grotere speeltunnels tegen, maar ik denk dat m'n zoontje dat nog te eng zou vinden en toen kwam ik hierop uit. Maar twijfel toch ook wel weer, zou het wel leuk zijn of niet. En ook of zoiets nog lang genoeg leuk zou zijn.. Dus vandaar dat ik ervaringen zoek.
Hmm dat zijn veel mensen die hem hebben zeg Echt niemand die er ervaring mee heeft? Dan maar even nog voor degene die hem niet hebben, wat denken jullie.. Zal het wat leuks zijn of niet? Of kan ik beter gewoon iets heel anders gaan zoeken wat leuk is?
Mij lijkt ie leuk, maar ik vind bijna al het speelgoed leuk, dus daar heb je niet veel aan . Mocht je m kopen, dan zou ik het niet bij Bol doen, maar hier... Play WOW Kiekeboe Tunnel - MamaLoes Babysjop Heb zelf ook al eens besteld daar, is betrouwbaar. Succes met beslissen .
Ik heb hem niet, maar ik vind het best veel geld voor iets wat je eigenlijk van een kartonnen doos zelf kunt maken... Of is er verder iets bijzonder aan? Die lange van 13 euro lijkt mij veel langer leuk...
Ik heb hem niet, maar lijkt me veel geld voor iets dat niet lang zal dienen. In Ikea koop je zo'n lange tunnel voor geen geld, daar amuseert mijn dochter zich al sinds ze een jaar is geweldig mee.
Het is niets voor thuis want 1x en is uitgespeeld op kdv heeft ze zo iets en kinderen daar spelen nooit. Had thuis zo iets voor haar verjaardag was ook geen succes
Ik heb dus toevallig vd week een speeltunnel gekocht bij de Ikea. Voor een tientje! Mijn zoontje vind het geweldig! Je kan hem languit leggen maar ook met een bochtje, dan is hij ook korter. Erg leuk! Ik denk ook dat ze van zoiets langer plezier hebben dan van zo'n korte die jij hebt gezien. Maar hij is wel leuk! Dat wel! =)
Heel erg bedankt voor de reacties en het mee denken allemaal Dankjewel voor de link HappyRabbits, ik zal hem onthouden als ik hem zou kopen. Denk alleen aan de reacties hier te zien dat het toch beter is van niet. Het is idd wel aan de dure kant, dan vind ik het idee van Spruitemoeder eigenlijk ook nog een goede dat ik het met een doos kan maken. Of anders dan toch zo'n eentje langere dan toch.. Ik kom alleen nooit echt bij de ikea in de buurt, dus zou dan moet ik even een andere gaan vinden
Ikea bezorgd tegenwoordig ook Hier is ie net bezorgd en ze krijgen hem volgende week voor hun verjaardag!