Ruim een uur in de Subway heen en ruim een uur terug. In de spits soms wel anderhalf uur. Lekker een muziekje op en gaan. Vind het niet zo erg, ik haal voor de tijd lekker koffie bij de Starbucks en dan is het me time!
Geen, ik ben zzp-r en werk vanuit huis. Vroeger reisde ik 50 minuten met de trein, dat vond ik altijd wel heel relaxed met een muziekje op en een kop koffie.
Ongeveer 15 minuten. Had altijd 30 minuten maar file gevoelig en nu rijd ik geeneens meer snelweg. Echt fijn!
Normaal ongeveer 15 minuten. Eens per week of 2 weken ga ik naar buitenland, dan is het ongeveer 2,5 uur rijden (enkel). De lange dag die ik dan maak is tvt.
9 minuten met de auto. Maar dan moet wel het spoor open zijn. Anders sta ik dat weleens 15 minuten te wachten
45 min heen en 45 min terug. En ik haat t. Met de auto is t 15 min Maar in t centrum kan je niet goedkoop parkeren. En ik woon in een dorp zonder fatsoenlijke aansluiting. Dus met de auto naar de stad naast ons en daar de randstadrail pakken. Oja krijg geen reiskosten vergoeding.
Ik had eerst van deur tot deur 10 minuten Nu van deur tot deur een uur en 10 minuten. Werk zegt pech gehad, ik zeg ik heb een contract met een standplaats. Als het werk me ergens anders wil hebben dan is het dienstreis. Zijn we al 3 jaar over aan het bekvechten. Maar nu hou ik mijn poot stijf.
20 minuten fietsen enkele reis van huis naar werk. Met het rondje school-kdv-werk ben ik 50 minuten onderweg. Mijn man heeft 1 uur 15/30 min. reistijd.
5 min fietsen, 31 min treinen als t meezit en 5 min lopen. Ik vind t best lekker. Halfuurtje me-time in de trein voor mezelf, lekker zp-en. Ik zou niet in dezelfde plaats willen wonen en werken, omdat je dan overal collegas tegenkomt, op plekken waar je dat niet wilt.
Nee dat mis ik ook niet, om voor een baas te werken. Geloof ook niet dat dat nog snel gaat gebeuren hier