Haha hier ook niet. Moest ‘helaas’ een andere weg inslaan met mijn eigen bedrijf, maar het begint lekker te lopen en krijg veel goede reclame. En eigenlijk is dit nog leuker dan wat ik hiervoor deed. En ik mis mijn oude werk in de horeca helemaal niet. Wel de gezelligheid, maar de dingen er omheen was de laatste maanden gewoon niet leuk meer. Dus ik ben blij dat ik de stap gezet heb, hoewel ik nu meer uren werk dan hiervoor haha
Wauw wat een gemiddelde korte reistijd als ik O naar de poll kijk. Dat is echt een luxe . Ik heb nu een nieuwe functie en nu half uur met auto of 40-45 met ov. Ik vind half uur mentaal wel echt schelen maar vind soms tram wel lekker kan ik even op zp heb wel klein contract dus gelukkig niet al te lang van huis
35 minuten met de auto. Het is maar 20 km, maar een enorme hoeveelheid stoplichten en langs de veiling van Aalsmeer, door Aalsmeer en langs Schiphol altijd druk. Ik vind het eigenlijk net te lang, vooral op dagen dat Dafne naar kdv gaat. Dan om 7 uur weg, tegen 18 pas thuis.
25 minuten met de auto ik vind het heerlijk. Ik werk in de thuiszorg en werk ook zeer geregeld dubbele diensten. File eigenlijk nooit moet wel vanuit zeeland naar brabant waardoor je in de zomer veel file kan hebben door strandmensen. Nu kan ik nog 2 routes binnendoor nemen waardoor ik alsnog geen file heb en dan doe ik er 5min langer over.
40 min vanaf huis , 50 als ik eerst de kinderen naar school breng, zonder files overigens altijd gewoon afstand.
3 min fietsen, 25 minuten met de bus en dan nog 5 min lopen Bus is rechtstreeks. Beetje jammer dat de bus niet voor de deur stopt haha
Ik ben jaloers! Mijn werk is een half jaar terug verhuisd naar den haag. Enkele reis is 1,5 uur !! Dan breng ik eerst nog de kinderen weg, dus er komt nog een kwartier bij.Ik werk 1 dag per week thuis, dus ik hou me maar voor dat dat het weer compenseert. Maar ik ga als mijn ouderschapsverlof erop zit wel iets in de buurt zoeken.
In de avond 15 min. Overdag meestal 0 min. Werk dan thuis. Werk ik op kantoor dan vanaf KDV 30 min. Fietsen is een uur. Man fietst een uur. Is anders tussen de 20-30 min. met de auto. Terugweg na nachtdiensten is nu 15 min naar huis, 30 min naar werk man, terug rijden langs de opvang. Ben na 1,5 uur ongeveer echt thuis. In de middag doe ik zo'n rondje nogmaals om iedereen weer op te halen.
1-2 dagen in de week 1,5 uur met de auto 2 dagen in de week 2 uur met trein/tram (wisselen we af hoor) Beide enkele reis. Soms kan ik een dagje thuiswerken.
Ja dat kan maar dat is zeker een uur fietsen. Ik ging een tijd met de scooter. 30 min onderweg. Maar toen de kinderen kwamen hebben we hem weg gedaan. Nu wel spijt van.
25/30 minuten enkele reis. Parkeren naast het filiaal. Vanaf volgende week 7 minuten rijden en 5 minuten lopen naar het filiaal.
1-2 dagen in de week 1,5 uur met de auto 2 dagen in de week 2 uur met trein/tram (wisselen we af hoor) Beide enkele reis.
45 a 60 min enkele reis en dat vind ik vreselijk. Het is maar 23 kilometer en in het weekend rij ik het in zo een 20 minuten maar heb helaas een enorm drukke route. Zou erg graag dichter bij huis willen werken