Geen reistijd, ik werk vanuit huis. Ik heb boven een kantoor, maar ik de praktijk zit ik altijd aan de eettafel. Ideaal dat ik nog wat kleine dingen tussendoor kan doen (vaatwasser leeghalen bijv.). Voorheen had ik 3 kwartier reistijd (zonder file) en dat vond ik ook altijd wel lekker, helemaal alleen, lekker een muziekje aan.
die mis ik ook ja, de radio, vooral in de ochtend. Om een beetje bij te zijn qua muziek. Ik heb werkelijk geen idee wie er tegenwoordig in de top40 (bestaat die nog) staan
Zo herkenbaar! Ik maar 20 km, 35-40 minuten. Ik reed het vrijdagavond, 22 minuten. Pfff, was het altijd maar zo!
Verschillend, ik heb cliënten verdeelt over de hele stad. Ene keer fiets ik 20 minuten en andere keer 10 minuten.
Als ik geluk heb 10-20 min, maar ik moet over de snelweg, dus met pech langer. Als ik mijn dochter naar de oppas breng moet ik eerst 20min de andere kant op, dus loopt het op naar 40-60 min.
Ik doen er 75min over om van huis op mijn werk te komen. Maar ga vanuit huis eerst naar de naastgelegen stad om de kinderen weg te brengen. En dan nog 3 kwartier naar mijn werk toe.
Oh ik dacht omdat het een kwartier met de auto is dat het misschien wel op fietsafstand was . Scooter is dan inderdaad ook wel een fijne optie, anders toch maar weer eentje kopen?
Doorgaans zo'n 15 minuten, 's middags uit m'n dagdienst doe ik er meestal wat langer over en soms voor het begin van m'n avonddienst ook wat drukker. Maar 's morgens vroeg om 6.30 en 's avonds om 23.15 is het heerlijk rustig en tuf ik in 1x door.
Ja tis een beetje lastig uit te leggen maar we wonen dicht bij de snel weg naar den haag (werk). Maar met de fiets pfff over de boeren hobbel weggetjes hier . Ja zou heel graag weer een scooter willen aanschaffen.