Moederdag cadeau

Discussie in 'De lounge' gestart door Leed, 1 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal,

Ik heb heel veel inspiratie nodig.

Ik wil voor mijn moeder een mooi Moederdag cadeau kopen, maar geen doucheschuim ofzo. Iets moois, tastbaars. ( met een foto?)

Van mijn man mag ik ook iets uitzoeken. Ik zit te denken aan een sieraad met daarin bv de naam van mijn zoontje verwerkt. Iemand nog een idee of een foto? En waar te kopen?

Kom maar op met alle ideeën

Bedankt alvast

2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Wij nemen al een aantal jaar met moeder- en vaderdag mijn ouders een dagje weg ipv een kado. Zonder onze partners en kinderen, gewoon alleen met ons als gezin. Elk jaar iets anders. En dat vinden we allemaal echt heel leuk! Dat is alleen geen tastbaar kado, maar wel veel mooie herinneringen.

Voor jezelf: een mooie ring met naam van zoontje erin.

3. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Voor sieraden kijk even op mamakado super mooie sieraden met namen

4. koekje

koekje Lid

10 okt 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf een mooie armband bestekd bij mmepomm. Ook voor Moederdag maar dan vorig jaar.

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier een dagje Efteling en heb bij de juwelier een mooie armband uit mogen zoeken met drie hartjes met voetjes waar de namen en gebdata van de kids in worden gegraveerd :)

6. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    armband met chunks en dan met mooie foto's en tekst

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
  8. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    #8 fanona, 1 mei 2015
    Laatst bewerkt: 1 mei 2015
    Een gezellig dagje wellness en dan lekker uit eten. En een fotoboek is hier ook altijd een succes.

9. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Ik heb een armband bij mi bibi besteld. Voor mn moederben ik nog niet uit. Wil ook wat speciaals.

10. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    Een tegoedbon van de kruidvat of willekeurige andere winkel waar je die bonnen hebt, dat mijn ouders samen (want alleen wil ze toch niet) kunnen uit eten gaan ofzo.

11. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Meestal is het een mooie bos bloemen of een mooie gevulde plantenbak voor mijn moeder en s.moeder.
    Eigenlijk wil ik wel eens wat anders doen, denk dat ik haar maar meeneem om te shoppen.
    Voor schoonmoeder wordt het denk ik wel een mooie plantenbak daar houdt ze van of wij laten een plantenbak van hun weer mooi opvullen.

Zelf heb ik besloten dat de kinderen gewoon hun cadeau van school/psz geven en voor de rest niks, de maand er op mijn verjaardag dan doen ze het maar in 1.
    (een mooie grote lamp incl. kap of grote aardewerk kan of brocante zeepbakje)

12. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dankje voor alle tips. Ik zal eens rond gaan kijken.

13. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het altijd leuk om haar lekker mee uit eten te nemen, of een high tea/high wine te doen. Vinden moeders altijd leuk volgens mij, quality time met hun dochter.

14. koala28

koala28 Niet meer actief

image.jpg

Ik zit aan zoiets te denken voor mijn moeder en dan alle 4 de kleinkinderen op zo'n schuifkraal.

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Clipzz

daar hebben ze super gave fotosieraden

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oke, het is geen tip, maar mijn man liet me net de voorpagina van het kruidvatkrantje zien: Voor Moederdag maar liefs 25% korting op lego en duplo.....hahahaha, ideetje? Echt HET cadeau wat ik zou willen krijgen :p

17. tuc

tuc Niet meer actief

Ik krijg zelf schoenen:D;)

En voor mn moeder doen we een bladcadeau en foto's van ons en de kleinkids

Deel Deze Pagina