Hoi allemaal, Ik heb heel veel inspiratie nodig. Ik wil voor mijn moeder een mooi Moederdag cadeau kopen, maar geen doucheschuim ofzo. Iets moois, tastbaars. ( met een foto?) Van mijn man mag ik ook iets uitzoeken. Ik zit te denken aan een sieraad met daarin bv de naam van mijn zoontje verwerkt. Iemand nog een idee of een foto? En waar te kopen? Kom maar op met alle ideeën Bedankt alvast
Wij nemen al een aantal jaar met moeder- en vaderdag mijn ouders een dagje weg ipv een kado. Zonder onze partners en kinderen, gewoon alleen met ons als gezin. Elk jaar iets anders. En dat vinden we allemaal echt heel leuk! Dat is alleen geen tastbaar kado, maar wel veel mooie herinneringen. Voor jezelf: een mooie ring met naam van zoontje erin.
Hier een dagje Efteling en heb bij de juwelier een mooie armband uit mogen zoeken met drie hartjes met voetjes waar de namen en gebdata van de kids in worden gegraveerd
Ik heb deze voor m'n moeder besteld voor haar verjaardag en ze vond 'm erg mooi Filigraan Levensboom Armband met Geboortestenen | Mijnnaamketting
Een tegoedbon van de kruidvat of willekeurige andere winkel waar je die bonnen hebt, dat mijn ouders samen (want alleen wil ze toch niet) kunnen uit eten gaan ofzo.
Meestal is het een mooie bos bloemen of een mooie gevulde plantenbak voor mijn moeder en s.moeder. Eigenlijk wil ik wel eens wat anders doen, denk dat ik haar maar meeneem om te shoppen. Voor schoonmoeder wordt het denk ik wel een mooie plantenbak daar houdt ze van of wij laten een plantenbak van hun weer mooi opvullen. Zelf heb ik besloten dat de kinderen gewoon hun cadeau van school/psz geven en voor de rest niks, de maand er op mijn verjaardag dan doen ze het maar in 1. (een mooie grote lamp incl. kap of grote aardewerk kan of brocante zeepbakje)
Ik vind het altijd leuk om haar lekker mee uit eten te nemen, of een high tea/high wine te doen. Vinden moeders altijd leuk volgens mij, quality time met hun dochter.
Oke, het is geen tip, maar mijn man liet me net de voorpagina van het kruidvatkrantje zien: Voor Moederdag maar liefs 25% korting op lego en duplo.....hahahaha, ideetje? Echt HET cadeau wat ik zou willen krijgen