Ja jou herinner ik me nog van mijn vorige topic Vind het zo super knap van je! En dat terwijl je nog niks wist he
Hahaha ja ik ben er nog steeds trots op En hƩƩl erg blij mee! Ik hoop dat jij hem ook lekker snel hebt
Ik heb volgens mij iets van 32 lessen gehad, a 50 gulden per uur (leven de gulden ). Examens (zowel theorie als praktijk) in 1x gehaald..
Ik heb zojuist mn theorie aangevraagd voor 28 juni...Spannend!!!!! Ben al sinds vorig jaar juli(1x per week) aan het lessen dus het mag ook wel een x
mamavanbatuhan ze had het ook niet verwacht hoor dat ik dat zou gaan slagen. ze begon al met "nou PROBEER eerst maar dat kenteken te lezen" en dat las ik zo op gelukkig. dus toen was het "nou dan gaan we TOCH maar rijden" hahahahhaha
Ik vind het trouwens wel een heel verschil of je hem nu haalt of wat jaren geleden hoor.. Dat zei de examinator, want mijn vriend heeft m in 1999 gehaald in 1x, met 18 lessen ofzo. Maar ze zegt dat dat bijna niet te vergelijken is met nu! 40 lessen is gewoon normaal.
Theorie eerste keer gehaald.. Praktijk 40 lesuren gehad en ook de 1ste keer geslaagd met een mega dikke buik (10 dagen voordat ik uitgerekend was ) Hadden ze nog nooit meegemaakt hahaha..
Ik heb niet zo veel lessen gehad ik heb er 16 gehad en de eerste keer gezakt door rood gereden haha 2de keer ging alles goed.
ik heb het 10 jaar geleden gehaald ik moest vandaag mijn rijbewijs verlengen maar ik hoor idd ook dat het momenteel heel anders gaat dan toen.
33 lessen gehad en in 1x geslaagd! En het leukste eraan vind ik nog dat mijn man, het in 2 keer gehaald heeft, terwijl die altijd zo op liep te scheppen hoe goed ie wel niet kon autorijden... Nou blijkbaar kan ik het dan toch beter!
Ik heb destijds 63 lessen van 50 minuten gehad en goddank ben ik de eerste keer geslaagd. Ik zou liever mijn eindexamen over doen dan nog een keer rij examen te hebben!! Vreselijk vond ik het, ik was zooooo gespannen. Succes met je lessen en ik hoop dat je je rijbewijs snel in handen mag hebben!