Ik heb 32 uur gelest (werd geschat op 40 uur maar door vakanties en ziekte kon ik dus een aantal lessen niet doen en mijn examen stond al wel gepland) Ben ook meteen geslaagd Voor theorie ben ik ook meteen geslaagd!
Oh weet je wat ook weleens wil helpen tijden zo'n examen (als de examinator een beetje gezellig is) gezellig met de examinator kletsen! Ik heb dat toen ook gedaan en hoewel ik vond dat ik niet super reed (verder geen ongelukken ofzo gemaakt hoor ) was ik toch geslaagd!
Het is al weer een tijdje geleden. Ben de eerste keer op gegaan toen ik rond de 30 lessen had. Uiteindelijk ben ik pas de derde keer geslaagd. Ik denk dat ik al met al toch een 45/50 lessen heb gehad.
Ik heb in totaal 27 lessen gehad en ben zowel voor theorie als de praktijk in 1x geslaagd. Ik had geen rijervaring.
Ik heb mijn theorie in 1x gehaald, had ongeveer 40 lessen gehad en pas bij de 3x geslaagd voor praktijk. K wist wel ongeveer hoe en wat,maar had geen ervaring met rijden.
Ik heb 38 lessen gehad van een uur. Ik was wel doodsbang in de auto, en heb een periode geen les gehad, dus eigenlijk heb ik er maar weinig gebruikt. Ik ben in 1x geslaagd! (ik was ook echt zo bang dat niemand me geloofde toen ik vertelde dat ik geslaagd was hahahah)
Voor ik met lessen begon had ik nog nooit achter het stuur gezeten. Ik heb 35 lessen gehad en ben ik een keer geslaagd!
Ik heb 9 lessen gehad en ben in 1x geslaagd voor zowel theorie als praktijk. Ik had een wedje gelegd dat ik het binnen 10 lessen zou halen dus ja...haha
Is alweer 10 jaar geleden, maar ik heb 25 lessen gehad en ben de eerste keer geslaagd, (zowel met theorie als praktijk). Ik had nog nooit achter het stuur gezeten... en heb tijdens mijn examen de examinator nog een veeg uit de pan gegeven, (ik moest een straat in waar maar 1 baan vrij was, waar allemaal verkeer uitkwam. Toen wilde hij dat ik toch maar rechtdoor ging, dus ik zet de auto in z'n achteruit om even een stukje achteruit te kunnen, zodat ik weer netjes door kon rijden. Zegt hij: Rechtdoor! En ik: Ja, rustig maar, ik zet hem gewoon even recht hoor! Oeps... Maar na afloop zei hij: Goed dat je dat deed, als je mij al op m'n plek durft te zetten, laat je je in het verkeer vast ook niet van de wijs brengen door rare acties van anderen. Hihihi, pakte dat toch nog goed uit ).
Ik had totaal geen rijervaring toen ik begon met lessen. Mijn theorie heb ik in 1 keer gehaald en ben ook de 1e keer geslaagd voor mijn rijbewijs. In totaal 26 lessen gehad.
Ik heb in 2008 ongeveer 70 uur rijles gehad (verdeeld in lessen van 1,5 uur), dus ongeveer 48 lessen. En ik ben vervolgens in 1 keer geslaagd, terwijl ik 6 maanden zwanger was 8) Oeh wat was ik blij die dag!!! Was best zwaar, 3 uur rijles per week met die dikke buik... om het over de examen-stress maar niet te hebben. Overigens zijn rijlessen en het examen van nu niet meer te vergelijken met pakweg 10 jaar geleden. Het is allemaal veel zwaarder, strenger en uitgebreider geworden. Volgens mijn rijleraar redt niemand het tegenwoordig meer met 25 uur.
Ik had de grootste hekel aan dat lessen, waardoor ik maar 1x per week een uurtje rijles had 8). En elke week hoopte iok weer dat de rij-instructeur af zou bellen... Nouja uiteindelijk is het examen aangevraagd en ben ik de eerste keer gezakt, daarna nogmaals op geweest en toen ben ik geslaag . Ik was toen precies 52 weken bezig en heb dus precies 52 lessen gehad . Nu scheur ik overal naar toe met de auto, maar mijn hobby is het nog steeds niet .
Bij mij wilde de theorie niet zo vlotten. In de meeste gevallen ben ik vaak beter in de praktijk dan theorie. Dus voor de eerste theorie was ik gezakt met 13 fouten (!!!!) en ondertussen wilde ik wel gewoon door lessen, tot de volgende theorie. Anders verleer je het weer zo snel.... Maar de tweede theorie haalde ik gelukkig wel met 4 foutjes. Toen mocht ik op voor praktijkexamen. De eerste keer niet geslaagd... Ik weet niet meer wat de reden was. Maar gelukkig de tweede keer wel... Dat was volgens mij iets over de 50 lessen. Maar ik vond het wel leuk om lekker bijdenhand te doen tijdens het rijden. Zo toeterde ik toen de rij-instructeur een bekende zag lopen en vond ik het leuk om extra hard over de drempels te gaan zodat je bijna je hoofd tegen het plafond van de auto stootte.
Ik heb 20 lessen gehad en ben voor zowel theorie als praktijk in 1x gehaald. Was halverwege januari begonnen van dit jaar en heb 1 april afgereden. Had er niks voor betaald, mijn mannetje had hem voor mij gewonnen bij een actie van de first choice cola!
Ik was ook 6 maanden zwanger.. Wat was het soms lastig met dat drukke gedoe in mn buik zeg, haha! Mijn rijleraar en examinator zeiden precies hetzelfde.. Is niet meer te vergelijken!
Grappig Ook grappig: het eerste schopje van mijn zoon voelde ik toen ik in de lesauto zat Ik ben nog steeds van mening dat ik vreselijk mazzel had met mijn examinator... die man zag mijn dikke buik, en het ijs was meteen gebroken. Hij had ook kleine kinderen, en we hebben vervolgens de hele weg over het babygebeuren zitten ouwehoeren. Ik was meteen helemaal ontspannen en daardoor ging het allemaal gesmeerd 8)
Heb geloof ik het record: Ik heb in totaal ong 100 rijlessen gehad . 2 keer 50 met 5 jaar ertussen. 1e keer: 2 keer gezakt en toen gestopt. 2e poging (bij een rijschool voor mensen met rijangst ) in 1 keer geslaagd. Theorie heb ik 3 keer gedaan, alle keren in 1 keer geslaagd. Maar dat was het probleem ook niet.
Ik heb zo'n 42 lessen gehad voordat ik de 2e keer voor mijn praktijk examen slaagde. Theorie ben ik wel in 1 keer geslaagd,wel met een theoriecursus, Succes,ik hoop dat je hem snel haalt!