28 lessen, in 1 gehaald. jaar of 7 geleden. en stiekem ook nog, nadat klingman een keer had geroepen ' dat hij de bestuurder was en ik er alleen maar naast hoefde te zitten mooi te wezen ' hij viel echt van zijn stoel toen ik aan kwam rijden in zijn (net nieuwe) auto
ik heb 16 lessen van een uur gehad en ben 1 keer gezakt tussen de 2 examens door niet meer gelest en de tweede keer wel geslaagd
Hier 33 uur (dus echt 60 minuten) gehad, in 11 dagen. Had elke di/wo/do 3 uur les, waar dan ook nog wel een pauze van 30-45 minuten af ging.. In totaal dus 4 weken, van eerste officiële rijles, tot ik m'n rijbewijs had. Had al wel ervaring, want ging wel eens op zondag met m'n vader naar een nieuw bedrijventerrein waar alleen de wegen en verkeersborden stonden, dus handig om te oefenen met optrekken en afremmen etc. M'n theorie heb ik via de rijschool in 2 dagen lessen gedaan, en in 1x gehaald, nog vóór ik begon met de echte rijlessen.
Ik weet niet of het in Nederland het zelfde is als in Belgie, maar ik heb 20u les gehad en nu mag ik alleen rondrijden voor 18maanden en dan mn examen gaan doen. Door de zwangerschap heb ik de laatste 8maand natuurlijk bijna niets gereden dus dat zal een tandje bijsteken worden om toch nog te slagen binnen een aantal maand.
15 lessen van een uur en in 1 keer geslaagd! Geen ervaring met rijden. Ook theorie 1e keer geslaagd en had daar maar 1 fout. Deze vraag kon ik ook niet weten, want stond niet tussen de vragen die ik moest leren.
8 weken, 2 lessen per week, dus 16 lessen. Tussendoor die TTT en voor theorie en praktijk in 1x geslaagd. van te voren 1x geoefend met schakelen
17 lessen van twee uur, dus in totaal 34 uur en in één keer geslaagd. Wat op zich een wonder is aangezien ik echt een motorisch onbenul ben en regelmatig in de knoop raakte met alle klopjes, hendeltjes, pedaaltjes etc. .
Ik heb een leskamp van een week gedaan van maandag tot en met vrijdag.. Ongeveer 3 uur per dag gereden, Wat neerkomt op ongeveer 20 lesuren.. De week erna op dinsdag gelijk examen en ben in 1 keer geslaagd.. Vond het een super idee om je rijbewijs in 1 week te halen..
pff de rijlessen zijn niet meer te tellen omdat ik er 13 mnd over heb gedaan! de examens in 3 keer... de laatste keer had ik echt mazzel omdat ik toen 6 mnd zwanger was en hij de ongelovelijke zenuwen en kleine foutjes voor de hormonen aan zag... hihi
Ik heb in totaal zo'n 90 lessen van een uur gehad, twee keer per week (Ik was erg huiverig in 't begin) en ik heb drie keer examen gedaan. Maar 't maakt niet uit of je je rijbewijs in 'n week of in 'n jaar hebt gehaald. Het rijbewijs wordt er niet rozer van of zo, haha!
En, zijn er ook nog meer mensen die durven te vertellen dat ze gewoon méér nodig hadden dan de gemiddelde 40 uur? En misschien zelfs bij het bnor zijn terechtgekomen, omdat ze na vier keer examen nog niet slaagden?
Nou ik heb nu dus al meer als 45 lessen gehad! Schaam me er niet voor hoor...Wil gewoon goed leren rijden 28 juni voor het eerst op voor mn theorie! Spannend!
ja ikke... was nog net niet zover gekomen dat ik een speciaal examen moest doen... ik was erg slecht in het vooruit kijken en inschatten van rotondes enzo... heb zeker wel 100 lessen gehad als het er niet meer zijn.... maaar de aanhouder wint!!!
En???? hoe is het gegaan? Ik hoop zoooooo dat je geslaagd bent. Zit hier al de hele tijd van: ''ik hoop dat ze het haalt, ik hoop dat ze het halt'' haha leef met je mee