Het rijbewijscentrum. Bij het cbr zijn de slagingspercentages niet erg hoog maar de 2 meiden die mj lessen hebben zelf een hoog slagingspersentage. 85% van de leerlingen zo ongeveer hebben niet meer als 40 lessen nodig gehad en zijn hooguit de tweede keer geslaagd. Ik ben er zeer tevreden over. Omdat ik zo rond de 5-6 dubbele lessen per week wil. Heb ik 3 dagen in de week de ene en vrijdag zaterdag en zondag een andere. Hier heb ik zelf voor gekozen. de stap dat ik er heen ging was toch de prijs. Ik dacht ik neem wel 2 blok lessen en als het niet bevalt stap ik over. Maar het bevalt goed nu hopen dat ik ook slaag. Ow ja het is trouwens als je een pakket van 40 lessen neemt en je praktijkexamen iets van 1100 euro. Je kan het pakket gewoon per les betalen of in termijnen. Ik betaal per 100 min 46 euro
Ik heb rond de 55 lessen gehad, maar ben toen wel in 1 keer geslaagd. Was in het begin heel angstig, doordat ik als fietser twee keer aangereden ben door iemand die van links kwam en geen voorrang had. Ik vertrouwde mezelf dus wel achter het stuur, maar schrok steeds heel erg als er andere weggebruikers hard aan kwamen rijden, etc. Dat heb ik echt moeten overwinnen, haha (in het begin gooide ik echt m'n stuur om enzo. Heel stom!) Theorie had ik in 2x
Nou, ik ben gezakt hoor ! Ik had een remingreep . Gelukkig heb ik examengarantie, dus zsm een herexamen doen. Hopelijk heb ik dan meer geluk!
Ik heb denk ik ong 35 lessen gehad, de laatste 4x voor me examen 2 uur gereden. Me theorie in 1x gehaald, en me praktijk ook
Ik heb in Groningen 20 rijlessen gehad en toen ben ik verhuisd naar 's-Hertogenbosch. In -s-Hertogenbosch heb ik nog 7 rijlessen gehad en toen ben ik daar in 1x geslaad voor mijn examen! Ben best een beetje trots op mezelf, ik kende de weg daar niet en ik had dus ook geen flauw idee waar ik heen ging en wat ik kon verwachten.
20 rijlessen van 1,5 uur in een keer geslaagd en theorie ook. Dit in een periode van 2 maandjes ik was op mn verjaardag ( 18 ) begonnen. Ik kon totaaaaaal nog niet goed rijden haha dat leer je pas als je veel oefent