Ik denk dat ik er wel een stuk of 60 heb gehad Mijn theorie heb ik in 1 keer gehaald en mijn praktijk de 3e keer. Ik was toen ook nog eens 35 weken zwanger. Het paste allemaal nog net
Ik weet niet hoe veel lessen ik had, maar ik heb 5 keer moeten afrijden!! En ik zakte niet eens op echte fouten. Eerste keer keek ik teveel (wilde het extra goed doen, zodat ze konden zien dat ik goed keek, haha). De tweede keer had ik een stom wijf en die keer erna had ik dezelfde Was ook voor het eerst dat ik iets niet haalde, met school Enzo nooit meegemaakt, dus was wel even slikken.
Ik ben begonnen toen ik net zwanger was en vrijdag geslaagd(tweede keer). Ongeveer 45 lessen gehad en eerste keer gezakt omdat ik te zenuwachtig was en te voorzichtig reed. Tsja, laten we zeggen dat ik geen natuur talent ben! Gelukkig mag ik donderdag dan eindelijk m'n rijbewijs ophalen, mooi op tijd voordat ons kleintje komt.
Bijna 20 jaar geleden dus ik zou het niet meer weten. Pas de 4e keer geslaagd voor praktijk Bij de 2e keer voor de theorie
40 lessen (ben tussendoor wel gewisseld van rijschool, had eerder op kunnen gaan maar wilde het zeker weten!) Theorie heb ik 2x moeten doen, tussentijdse toets gedaan (gehaald), en praktijk ook in 1x gehaald. Thank god haha Heb mijn rijbewijs in augustus 5 jaar. Ben 24 trouwens.
Ik had in mijn pakket 35 uur, en ben pas de vijfde keer geslaagd. Na elke keer zakken moest ik 5 uur rijden. Dus totaal 55 uur gereden. Ben met staatsexamen pas geslaagd, puur omdat ik van de zenuwen mijn eigen naam niet eens meer kan schrijven. Theorie ook de tweede keer pas op het nippertje gehaald, gewoon door de zenuwen. Bah.. dat cbr geeft me nog de kriebels Edit: mijn rijschool was wel van tempo, heb er 'maar' 8 maanden over gedaan en op het staatsexamen moest ik ook nog eens 8 weken wachen. (CBR examen kon je binnen 4 weken weer op)
1 jaar precies er overgedaan met 1x per week 1 uur lessen. -vakantie dus denk ik 45 lessen Theorie 2x. 1e keer 6 fout. 2ek later ging de regel in dat 6 fout mocht. Grrr . 2e Keer 3 fout Rijexamen 3x. Puur zenuwen
De rijschoolhouder heeft goed aan mij verdiend.. Ik heb zo'n 100 uur rijlessen gehad.. Mijn theorie had ik in 1x! 0 foutjes.. Tussentijdse toets ook gehaald.. Daarna examen gedaan (na 35 uur ofzo) en geflatst! Dus ttt ook voor niets geweest.. Uiteindelijk de tweede keer netjes geslaagd! Heel veel succes meid!
Tot nu toe heb ik 11 afspraken gehad bij de huidige rijschool/instructeur; negen x anderhalf uur, 2x een uur. 1x een half uur bij een vorige rijschool (een gratis try-out) en een stuk of wat onofficiële lessen waarbij ik op eigen terrein mocht oefenen. Binnenkort maar eens voor mijn theorie gaan!