Oh ik ben toch zo boos op mijn vriend. Even in het kort: Op mijn 18e kreeg ik een relatie met vriend , half jaar later woonden zijn dochter voor 75% procent van de tijd bij ons. Toen nog een jaar voor 95% en nu sinds een half jaar gaat het weet beter met haar moeder en is ze hier ongeveer 50/60% van de tijd. In begin even schikken , ja ik had gekozen voor een man van 15 jaar ouder met kind. Maar nooit verwacht dat zijn dochter echt bij ons kwam wonen. Ik heb haar altijd met liefde ontvangen als mijn eigen kind. Zelf ben ik ook opgegroeid bij me stiefmoeder en dat is nu nog echt mijn moeder. Ik weet heel goed hoe het is als je echte mama je niet wilt. Nu gaat vanochtend stiefdochter voor een dag naar haar moeder , ze komt vanavond na het eten terug. Ik heb net een discussie met vriend over iets wat gister is voorgevallen met stiefdochter. Zegt die in een keer : HET IS ZEKER NIET JE EIGEN KIND?? Nou dat heeft me zo kwaad gemaakt. Hoe durft hij dit te zeggen? Ik die alles maar ook alles voor haar heb gedaan en doe. Die mee naar school gaat , school dokter , dokter, zwemles noem maar op. Die nachten met haar op zit als ze ziek is. Die zorgt dat ze te eten krijgt en schone kleren krijgt. Haar eigen moeder die niet naar der omkeek ( en nu de helft van de week maar ook alleen maar op de 'leuke dagen') en dan dat durven zeggen over mij ? Grrrr.... Maakt me boos en verdrietig. Begrijp me niet verkeerd het gaat vanzelf sprekend , ik hou van haar. Maar ik vind het niet normaal dat hij zoiets zegt. Hij heeft het 1 x eerder gezegd toen wij net samen waren toen ook knallende ruzie om gehad. Ik ben dus boos echt over me toeren ( herken me zelf niet eens zullen ook beetje de hormonen zijn). Ga zo lekker douche en vast aan het eten beginnen. Kleine meid komt straks ook weer maar ben blij dat ik het even kwijt ben
Jemig wat een misselijke opmerking zeg, echt een steek onder water. Ik weet even niet wat te zeggen, maar heel veel sterkte
Oeii dan zou ik ook even heel goed boos worden ja! Straks maar even goed (uit)praten samen.. Waarschijnlijk heeft hij dit ook in een opwelling gezegd.. Wat niet weg neemt dat het ontzettend fout is en hard aankomt als je al die tijd zo je best doet voor dat meisje...
Wat een steek onder water zeg! Ik snap dat je ervan overstuur bent. Probeer iets ontspannends te doen, je bent immers ook net zwanger.
Zou ook verdrietig worden om zo'n opmerking. Vooral gezien het feit dat je er altijd voor zijn dochter bent geweest. Waarschijnlijk uit kwaadheid gezegd en niet zo gemeend maar vind het niet goed te praten. Hopelijk biedt je vriend daar nog wel zijn excuses voor aan.
Nou daar zou ik ook flink boos van worden. Hij mag blij zijn met jou en dat je haar zo goed opvangt. Heel kwalijk
Ik zou eruit flappen wat hem dat dan voor een vader maakt, aangezien jij het meerendeel van de verzorging op je neemt. Daar wordt de situatie er echt niet beter mee, maar sorry, wat een domme opmerking.
zo ik kan er best inkomen en het zullen vast geen hormonen zijn want mij had hij ook flink pissig gemaakt met zo'n opmerking. naar zeg! Probeer hem te laten zien hoeveel je om zijn dochter geeft en dat het voor jou ook voelt als jou dochter. Wellicht heeft hij dat niet door en denkt hij dat je het doet omdat het "hoort". Mannen zijn daarin echt blindhoor! Ze zien zelden wat een vrouw voelt of wilt.
Ik zou ook woest zijn :x Ik geloof je hoor, over dat je zo veel voor haar doet, want ik lees wel vaker dingen die je over je stiefdochter hier neer zet, ik vind het een enorme akelige en zeer gemene opmerking.
Hij heeft net wel sorry gezegd en dat hij dat niet meende. Ik vind gewoon echt niet leuk dus ben even in me koele modus tegen hem...
Dat is toch gewoon bewust iemand heel veel pijn doen door zoiets te zeggen? Wat een misselijke opmerking, bah...
Oei! Hier zou ik echt niet van gediend zijn. Daar mag je best wat van zeggen. Of het nu vanzelfsprekend is of niet, hij had het ook anders kunnen treffen!
Zo he, is het soms een beetje te vanzelfsprekend geworden voor hem wat je allemaal wel niet doet voor zijn dochter? Dit is echt een misselijke opmerking van hem. Ik hoop dat hij nog wel meer doet als een simpele sorry..
Oei... misschien maar even je vriend zelf alle dokter, school en zwemafspraken laten doen? Je bent toch ook geen oppas? Gelukkig heeft hij sorry gezegd maar ik zou ook even met mijn mond vol tanden staan hoor...