Graag wat ervaringen Onze kleine is 5 maanden dus binnenkort mogen we een meegroeistoel aanschaffen. Ik vind Stokke overdreven duur en heeft niet echt mijn voorkeur. Van het merk Prenatal heb je een soortgelijke, is deze ook goed? Of is Stokke beter, en waarom? Of zijn er nog andere stoelen die jullie kunnen aanbevelen?
Wij hadden een houten meegroeistoel van het merk Bambino (Kruidvat). Oerdegelijk, onze meid heeft hem gebruikt tot haar 4e. En hij kan nog wel een paar generaties mee! Ik zou niet weten waarom Stokke het beste zou moeten zijn, omdat die stoelen het duurst zijn?
Ja, ik vroeg mezelf ook af of er nou zoveel speciaals aan is. Maar ik heb het nog niet kunnen ontdekken
HIer ook twee keer die van kruidvat gehad. Prima stoel hoor. Alleen paste bij de tweede stoel het tafelblad er niet op omdat de gaten niet goed zaten. Ach die gebruiken wij verder niet, dus was geen probleem. De eerste stoel ondertussen via marktplaats verkocht, zag er echt nog prima uit en kan denk ik nog wel 2 of 3 kindjes mee
Hier ook een vrij simpele houten meegroeistoel gehad van prenatal: beviel prima! Bij onze derde voor een Ikea stoel gekozen omdat die lekker makkelijk af te nemen was en op te ruimen
Wij hebben die van de prenatal (tiamo), en wat een onding! er zitten kieren in waar etensresten echt niet uit te krijgen zijn de schroeven zijn na 2x verstellen al helemaal doorgedraaid en het gordeltje gaat heel hard dicht en doet enorm pijn als je vingers (of die van dl die het nu zelluf wil doen) ertussen komen. Voor baby nr 2 gaan we een andere aanschaffen tegen die tijd (of op het verlanglijstje zetten voor de feestdagen). die van 11 euro van de ikea is véél prettiger (die gebruiken we buiten en als we op bezoek gaan)
Ah dat is handige informatie MCW Dank je! De rest natuurlijk ook bedankt En Bloom ofzo, is dat fijn? Of nog andere merken?
Wij hebben tot 2 jaar de Ikea stoel. Daarna over op een stokke. Vooral omdat die makkelijk en klein zijn en goed onder de tafel te schuiven zijn... Met 2 kunnen ze er zelf op en af klimmen! Maar dan zonder zo'n ding waar ze in zitten... Dat vind ik niets...
Wij hebben de Stokke Steps gekocht. Inderdaad heel prijzig maar ja. Baby moet nog geboren worden. https://www.stokke.com/EUR/it-it/stokke-steps-red-dot-award.html Dit is hem.
Wij hebben de stokke stoel vanaf dag 1, inclusief newbornset. Zoontje heeft er altijd goed in gezeten en idd kan er vanaf 2 jaar zelf op en af klimmen. Wij krijgen van mijn ouders nog zo'n stoel, voor ons pasgeboren zoontje.
Hier ook de Stokke stoel vanaf dag 1. Dochter van 4 gaat nu over op een andere stoel omdat haar nieuwe broertje haar stoel gaat krijgen, maar zij zit er ook nog goed op.
Ik had een Moizi en ben bekend met Prenatalstoelen maar wilde toch een stokke. Heel blij mee. 2 stoelen al in huis, allebei via marktplaats. Scheelt veel geld en vaak inclusief alle accessoires. Ik heb dus liever een tweedehands stokke dan een meegroeistoel van een ander merk. Daarbij behoudt een Stokke zijn waarde als je nog door wilt verkopen.
Voor ons dochtertje aan het begin de Ikea stoel gebruikt , wat trouwens een prima stoeltje is voor het geld en daarna overgegaan op de tripp trapp waarmee ik heel tevreden over ben. Gemakkelijk aan tafel te schuiven en ik gebruik hem icm de table top , ideaal omdat dochter een flinke knoeiert is en het zo schoon te vegen is. Voor onze zoon weer een tripp trapp icm newborn set en zit er ook al vanaf het begin aan tafel. Ik heb eerst ook getwijfeld tussen de bloom en tripp trapp, maar je leest veel negatieve verhalen over de bloom. De stokke is inderdaad wat prijzig , maar ik vind het geld het dubbel en dwars waard , zoals eerder opgemerkt blijft de stoel ook waardevast.
Ik had de stoel van prenatal voor mijn dochter. Het was hem net niet. Ik miste die beugel ook. Altijd dat geklungel met dat tuigje. Dus nu staat de stoel van prenatal bij mijn ouders. Zelf hebben we via mp een stokke gekocht. Veel fijner vind ik
Voor binnen hebben we de Stokke incl babyset en die hebben we voor baby nummer 2 ook aangeschaft. Voor buiten hebben we de IKEA stoel. Ideaal ding! Overigens wel voor beide Stokkes gewacht totdat ze goed in de aanbieding waren.
Hier ook een Stokke! Vind hem wel echt nu al ideaal en vind het ook een leuk model. Hij zit er nu in met verklein set en play tray en straks kan hij gewoon bij tafel worden geschoven. En de stoelen kunnen heel lang mee gaan! Als je de bladen verzet is het een grote stoel. Mijn nichtje van 13 zit er nog in.. Is misschien wat prijzig maar dat krijg je er wel uit. Op mp staan er trouwens ook genoeg wil je er niet de hoofdprijs voor betalen!