Ik zou niet teveel halen in het begin, ook al is dat natuurlijk ontzettend verleidelijk!! Hier namelijk nogal een sterke voorkeur gekregen voor de HEMA rompers. Die zitten fijn en gaan gemakkelijk aan, tja waarom dan klooien met de andere rompers die ik heb liggen! Daarnaast vond ik overslag rompers een ontzettende heisa, anderen zweren erbij. Verder hebben wij maar enkele rompers met lange mouwen (november kindje), en vele met korte mouwen. Ik vind het maar een gedoe die rompers met lange mouwen, en koud krijgt hij het toch niet. En 50/56 passen denk ik alle pasgeboren baby's wel. Maar alvast een grotere maat in huis kan natuurlijk prima.
Hier gebruikte ik vooral overslagrompers met een lange mouw. De eerste maand alleen in maat 50, daarna in maat 50/56. Niet alleen voor het kindje erg fijn dat er niets over het hoofd moet, maar ook papa vond het helemaal niets om iets over dat kleine koppie te trekken (gelukkig hadden we ook een zooi shirtjes met overslag :-D).
Hier te veel rompertjes, denk stuk of 12 en zowel korte als lange mouw. De rompertjes van de hema zijn prima, maar noppies vind ik nog fijner, die rekken heel mooi mee. Een paar overslagrompertjes van c en a gehaald, maar dat is een heel beroerd stofje.