shelter babydrager en inwikkeldeken voor groep o +autostoel ineen.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marijke2, 26 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    hallo allemaal .
    heeft iemand ervaring met de shelter babydrager en inwikkeldeken?
    ik wou graag eentje kopen.
    heeft iemand van hier hem en hoe bevalt die?
    is het echt goed spul?
    lees dit namelijk in een boekje dat ik heb gekregen dat het goed is voor je baby.
    dit staat er in door de foetale houding en het dircete concat met de ouder,voelt de baby zich volkomen en veilig op zijn gemak en heb je als ouder je haden vrij .

klik wel goed maar wou graag weten hoe jullie het hebben er varen.
    ons beeb is nog niet . daarom vraag ik het aan jullie.

hoop dat jullie me bergrijpen.
    met vriendlijke groeten marijke2:)

2. Doekie

Doekie Lid

29 jun 2009
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou eerder voor een draagdoek gaan, die kan je langer gebruiken dan een lodger shelter. (en dan geen minimonkey of babybjorn), maar een al dan niet rekbare knoopdoek.
    Kan je je kindje ook in lighouding in hebben, maar ook rechtop en later op je heup of je rug.
    In de autostoel hebben we een simpel voetenzakje, zelf gemaakt hier. Thuis gebruiken we voor het inwikkelen gewoon zo'n handdoek met capuchon.

Zo'n shelter is volgens mij ook best wel van warme stof (fleece toch?!), ligt eraan wanneer je beeb komt, maar als het al gauw is denk ik dat je er met van dat warme weer niet zoveel mee kan...
    Voor de wandelwagen (zitinzet) gebruik ik van lodger de bunker in de winter en dat is wel een heerlijk ding. Maar die is voor beebjes nog veeeel te groot.

Heb je niet iemand in je omgeving die zo'n ding heeft, kan je eens proberen misschien.

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik heb er geen ervaring mee , we wachten op ons eerste kindje.
    Maar mij leek het ook een super handig ding. En aangezien ik eind December ben uitgeteld is hij wel lekker warm.
    Ik heb er een tijdje geleden eentje aangeschaft. Maar niet nieuw (wie weet bevalt hij wel helemaal niet) ik heb hem voor meer dan de helft van het geld via marktplaats op de kop getikt. Hij ziet erg nog super uit. Misschien toch een tip, als je hem straks niet gebruikt hoef je je ook niet schuldig te voelen dat hij zo duur was. : )

4. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    wij verwachten ons beeb in december.
    en mschien erg handig zo ding.
    ken veders niemand die zo iets gebruikt.
    mschien toch eens op mp kijken.
    alvastbedankt.

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Zie net dat je een dag eerder bent uitgerekend dan ik. Grappig!

Mijn lodger is nu licht bruin aan de buiten kant en roze aan de binnenkant. En we krijgen een zoontje , daar heb ik dus wel een foutje meegemaakt. : )

6. Doekie

Doekie Lid

29 jun 2009
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanka, hij zal er niet minder comfortabel in liggen hoor... en het roze zit aan de binnenkant... Het is fleece of niet, anders zou je nog kunnen kijken of je 'em misschien helemaal bruin kan verfen als je het hinderlijk vindt, maar ik heb geen idee of dat pakt op fleece...

7. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik heb zelf een lodger shelter, maar ik zou hem je niet aanraden. Ik vind hem handig voor in de autostoel, maar als draagzak heb ik 'm maar 1 keer gebruikt. Ik vind het lastig om Jasmine er goed in te leggen, je draagt hem maar over 1 schouder, wat erg belastend is voor je schouders, nek en rug.

Overigens zijn de shelters in zowel fleece als katoen te verkrijgen. Dus beetje afhankelijk van het tijdstip dat je hem gaat gebruiken, kun je hier nog een keuze uit maken.

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Voor in het autostoeltje vind ik de lodger shelter een absolute aanrader! Geen gezeur en gepriegel met jasjes, maar het kindje kan er zo in!
    Als draagzak hebben wij hem niet heel vaak gebruikt. Vond het moeilijk de kindjes goed erin te leggen.

Als alles goed gaat willen we voor dit kindje zeker weer een lodger shelter kopen!

Deel Deze Pagina