Dag dames, Herkent iemand dit? Ik ben nu 35 weken zwanger. Ze verwachten een vroeggeboorte omdat m'n Bmm al verweekt is, de baby is ingedaald enz. Nu lag ik in m'n bed vanacht en kreeg ineens enorm kramp. Wat ik ook draaide het ging niet over. Het ging echt gepaard met harde buiken en een misselijkmakend gevoel. Na 3 uur ben ik gaan douchen ( om 4 uur snachts!) omdat ik nog geen oog had dicht gedaan. Onder de douche werd de pij helaas niet minder. Toen ik daarna terug naar bed ging heb ik nog 3 uurtjes kunnen slapen en daarna begon t weer. Nu heb ik verschrikkelijk pijin in m'n schaamstreek, ben ik misselijk en weet ik me geen houding te geven. M'n buik is nog steeds onrustig. Zou dit een aankondiging zijn of toch iets anders? Sinds ze het woord vroeggeboorte gebruikt hebben zit ik echt op hete kolen en heb ik al twee keer voor Jan doedel in het ziekenhuis gezeten. Daarom wilde ik graag eerst jullie mening,advies, oordeel voordat ik weer het ziekenhuis ga bellen. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van denken.
Hmm. Zo gek is het toch niet dat met 35 weken de baby volledig is ingedaald en de bmm verweekt is? Qua klachten.. tjah, het kan voorwerk zijn, het kan ook echt begonnen zijn. De klachten die je hebt, heb ik ook regelmatig (met name 's avonds/'s nachts. Pijn in de schaamstreek kan te maken hebben met indaling(sweeën). Ivm misselijkheid eet ik 's avonds vrijwel niks meer (ook geen avondeten). Anders lig ik de hele avond wakker van de buikpijn. Moeilijk hoor, en lastig te beoordelen vanaf hier..
Klopt. Maar dat roepen ze al vanaf 30 weken. En sindsdien heb ik gewoon geen rust meer. Zal eens proberen of t werkt om savonds vrijwel niks meer te eten. Thanx
Lijkt me wel stressvol als ze zoiets al zo snel roepen. Nu ben je inmiddels 35 weken en hij/zij zit er nog steeds. Hadden ze beter niks kunnen zeggen. Bij mij vallen vloeibare dingen 's avonds nog wel goed (soep, vla..). Maar een volledige maaltijd niet. Alsof er gewoon geen plek meer voor is. Succes!