Hoi iedereen, ik ben nu bezig aan mijn 3de ronde met clomid (eerste 50mg lukte niet en nu 2de keer met 100mg) Ik mag hierna nog 1x met clomid 100mg maar daarna zou mijn gynaecoloog overstappen op IUI... hoeveel rondes moesten jullie met clomid doen?
Wij zouden 6 rondes clomid en pregnyl gebruiken, maar het werkte elke keer maar 1 of 2maanden na ophoging. Uiteindelijk heb ik het 5 keer gebruikt en daarna over gestapt op gonalf en pregnyl. En gelijk anaar IUI gegaan, vond ik ook wel prettig. Dat nu een ronde gehad en dat ging prima
Ik heb 6 rondes clomid gehad, waarvan 4 met eisprong. Mijn cyclus bleef te lang, daarna overgegaan op spuiten. Dit is nu de 3e ronde. Bij ons nog even geen iui, omdat mijn man topzaad heeft. Ze schatten de kansen hoger in als we zelf klussen.
Ik heb ook eerst 3 rondes clomid gehad (50-100-150) zonder eisprong. Daarna mocht ik kiezen: spuiten of een LEO operatie. Ik heb voor de operatie gekozen. Na de operatie kwam er een cyclus op gang maar nog te wisselvallig. De eerste keer dat ik daarna clomid (50mg) gebruikte had ik een eisprong (in inmiddels 9 wk zwanger). Mijn arts had aangegeven dat we het met clomid max 6 keer zouden proberen als er een eisprong was. Als de eisprong maar af en toe zou zijn maximaal een jaar. En bij helemaal geen reactie (na 50-100-150) zouden we overgaan op spuiten.
ik heb met 100mg wel een eisprong gehad, en nu ook (morgen krijg ik de pregnyl) maar ik vind het zo rap dat ik maar 3x mag proberen...
Ik heb 3 rondes clomid gehad ( 50-100-150 ) zonder eisprong Toen 5 rondes spuiten ( verschillende doseringen ) steeds ohss Nu wachten op Leo.
Ik ben meteen gestart met Iui icm clomid en pregnyl 6x zouden we dat. Moeten dan en dan nog 3x met puregon en pregnyl. Bij iui6 was ik zwanger