dames, mag ik jullie vragen wanneer jullie beginnen te tellen vanaf de rondes? tellen jullie naar dat je ontpilt ben? zeg maar je 1ste ongi zonder pil? of al gelijk zodra je de pil heb weggegooit? liefs,
ik ben zwanger geworden na zo anderhalve maand gestopt te zijn met de pil. en nooit gedacht dat het zo snel zou gaan.... ook omdat hij veel ouder is en ik nogal overgewicht heb maarja op 12 juli is onze kleine meid uitgerekend
ik in de voorrondes, was gewoon aan de pil, zonder 'm een keer te vergeten.. maar we gaan er voor 200 % voor hoor groetjes
Hier hebben we er 8 laaaaaaaaaaaange maanden over gedaan, mn geduld werd wel op de proef gesteld.. Maargoed, het is gelukt, daar ben ik allang blij om.
Ik was 18 toen we er voor gingen en 19 toen ik zwanger raakte, we zijn er 13 maanden mee 'bezig' geweest.
het valt me op dat er best veel damens snel zwanger zijn geraakt... ik weet niet bij iedereen maar toch veel. zou dat door de leeftijd komen of gewoon toeval? ik was 25 toen ik zwanger raakte dus niet echt een tienermoeder maar wel een jonge moeder en ik heb er 9 maanden op moeten wachten en ook ik heb hele onregelmatige cyclussen. succes iedereen.xxx
Bij de 1ste vrij snel.. geen idee hoelang. Bij de 2de na ronde 2.. Het verschilt echt per vrouw, succes allemaal!
ik had de nuva-ring, en ben nu zwanger (werkte dus niet).. niet gepland, wel zeer gewenst dus ! veel succes met zwanger worden. X