welke klachten na innesteling??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovely xXx, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovely xXx

16 mrt 2009
    23
    0
    0
    brabant
    Hey Meiden.

Ik ben nu 5 dagen voor mijn nod en mijn borsten lijken wel iets voller en steviger
    aan te voelen ook heb ik vandaag echt mega veel wit afscheiding. Is dit nu een teken van innesteling of dat mijn ongi eraan komt.
    pppfff wat een onzekerheid allemaal he :oops:

x M

2. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Lastig, dat is voor iedereen weer anders. Het kan dus allebei zijn. Echt nog even een weekje wachten. Het is wel snel om 6 dagen voor NOD al symptomen van zwangerschap te hebben. Normaal is de innesteling na zo'n 7 dagen na je eisprong en dan duurt het nog wel een paar dagen voor de HCG hoog genoeg is om symptomen te veroorzaken.

Ik hoop voor je dat je over een kleine week een positieve test in handen hebt. :)

3. Meid, het kan alle kanten op. Witte afscheiding heb ik altijd voor NOD en helaas nog niet zwanger. Spannend hoor en succes met wachten.

4. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Ik heb nu ook witte afscheiding en gevoelige en vollere borsten net als elke maand. Kan alles zijn. Verder heb ik nergens last van. Een paar daagjes wachten dus.

Heb je veel geklust?

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik voelde na mijn innesteling constant steekjes van schaambot richting navel. Dit is nu de tweede keer dat ik zwanger ben en heb het beide keren gevoeld. Niet iedereen hoeft dit te voelen. Veel witte afscheiding had en heb ik ook. Dit had ik nooit als ik ongi moest worden.
    Helaas zal je nog even geduld moeten hebben meid. Succes!

6. lovely xXx

16 mrt 2009
    23
    0
    0
    brabant

Hey

Ja we hebben voor mijn ei 3 dagen geklust en daarna ook nog 2 dagen dus wie weet
    maar ja iedereen zegt weer wat anders en heeft andere symptomen dus :rolleyes: raadsel zal gewoon moeten wachten hahaha erg lastig ben vrij ongeduldig

x M

7. lovely xXx

16 mrt 2009
    23
    0
    0
    brabant

Ja idd geduld is een schone zaak, maar heb ook kleine steekjes in mijn onderbuik en ook die naar mijn navel toe strekken.. misschien mijn aankomende ongi maar hoop dat niet natuurlijk.. had jij ook steekjes in je borsten??

8. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    hallo dames
    ik had rondom mijn (eventuele) innestelingsdatum last van vlagen misselijkheid, s'ochtends en s'avonds.
    verder wel een soort zeurderig gevoel , maar heel minimaal.
    ik moet nog 7 a 8 dagen tot de NOD
    maar ik heb verder nog geen klachten

oja wel veel witte afscheiding.

wanner begonnen bij jullie de duidelijke symptomen
    ik vind mijn symptomen nog niet echt duidelijk zwanger en hoop dat er nog meer symptomen komen.....

9. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Hey
    mijn klachten voor NOD:
    moe, wit verlies (wat ik anders nooit heb), humeur die soms even omslaat, geen honger, soms misselijk, slaap heel slecht, borsten doen wat zeer, onderbuik duwt tegen mijn broek,.. Ook al 2 bloedneuzen gehad (zou dit er ook iets mee te maken hebben? heb dit anders nooit)
    al 3 negatieve testen gedaan..
    Afwachten dus
    succes allemaal !

10. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey Lotteke82,

Bloedneuzen kunnen inderdaad met een zwangerschap te maken hebben:

Als eerste komt dit door het hormoon progesteron. Door dit hormoon worden je bloedvaten wat dunner en slapper.
    De tweede factor die meespeelt, is het feit dat je gedurende de zwangerschap meer bloed in je lichaam hebt.

Je hoeft niet per se te niezen of je neus te snuiten, een bloedneus kan heel spontaan komen. Het is onschuldig, maar voor vrouwen die hier veel last van hebben natuurlijk wel bijzonder lastig.

Neusbloedingen kunnen al heel vroeg in de zwangerschap optreden. Het wordt dan ook gekenmerkt als één van de zwangerschapssymptomen. Een soortgelijke zwangerschapskwaal is bloedend tandvlees tijdens het poetsen, wat ook te wijten is aan deze oorzaken.

Ik had zelf van de week ook spontaan een bloedneus. Heb hier normaal ook nooit last van.

11. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ik heb dus vannacht een bloedneus gehad en vanmiddag weer, maar ik denk dat het komt omdat ik hooikoorts heb en mijn neus vaak snuit.
    dus ik ga nog niet te vroeg juigen.

12. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    duimen duimen duimen :)

13. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    hallo ik heb vorige week mijn ei gehad en gevonden en geklust 3 dgn ervoor en erna maar ik heb nergens last van. Zijn er veel mensen die tot aan de positieve test niks gevoelt hebben en zich net zo voelde als altijd? niks merkte? ook geen innestelbloeding enz.Ik moet volgende week ongi worden maar ik voel niks dus ik heb er weer een hard hoofd in en ik hoop het zo..........

14. kruimeltje

kruimeltje Actief lid

2 dec 2006
    101
    0
    0
    Wie kan mij vertellen of je al voor je NOD melk kan verliezen uit je borsten? ik heb mijn dochter wel ondgeveer 6 maanden gevoed, maar dat is al zo lang geleden en weet ook niet precies hoe mijn cycles is dus weet ook niet wanneer ik zou kunnen testen,

Kan 1 van jullie helpen,

veel liefs kruimeltje

15. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ik geloof dat dat zeker een symptoom kan zijn ja
    je moet uitgaan van de langste cuclus die je hebt gehad en als je het helemaal niet weet dan zou ik als ik jou was gewoon een testje wagen. en over een weekje nog een
    als je dan nog steeds negatief hebt dan kun je altijd nog de HA even bellen

16. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Hoi! Het kan natuurlijk een zw.symptoom zijn - maar - ik heb het constant, het is begonnen bij mij toen ik een maand of 8 van de pil af was. Het is niet veel en moet echt in mn tepels knijpen maar er komen echt druppeltjes melk uit. Weet jij zeker dat je een eisprong hebt ?
    De oorzaak is namelijk verhoogd prolactine-hormoon en dat kan er voor zorgen dat je geen eisprong hebt. Ik heb wel een eisprong dus het kan voor mij geen kwaad.

Succes, ik hoop uiteraard voor jou dat je gewoon lekker zwanger bent!

Deel Deze Pagina