goedemorgen meiden, wij zitten in ronde 2 van mijn eerste zoon waren we na ronde 2 zwanger. van mijn tweede zoon na ronde 1
heb dat ook ergens eens gelezen klopt was toen ook over meiden die een keer de pil vergeten zijn ook snel zwanger, dat zou komen omdat de eerste x dat je hem vergeet gelijk een eisprong plaats kan vinden ???? oooit gelezen weet niet of klopt, dus zou best kunnen zijn dat je dan eerste maand ofzo snel zwanger kun raken
Wij zijn nu in ik geloof ronde 15 of 16. vandaag voor het eerste gesprek naar de kliniek voor kinderwens geweest Liefs Linda
Wij zijn al bijna een jaar bezig en zitten nu in ronde 10. Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden maar we hebben weer goed ons best gedaan hahaha. Weer afwachten dus maar pffff
ronde 12 alweer. Ik heb een tom tom aangeschaft voor de ooievaar en hoop dat het voor ons en voor jullie allemaal snel raak is!
Nou haal mij er maar weer uit. Het wil allemaal maar niet lukken. We hadden zo'n goede hoop maar het is ons weer niet gegund blijkbaar. We gaan nu ronde 11 dus in shit zooi.
zit nu midden in ronde 5. Heb de eerste maand niet meegeteld i.v.m. ontringen. Liefs P.S. het mag van mij nu wel een keer raak zijn. Ik denk dat het voor iedereen hier telt.
zwangerschap no.1, eerste ronde (missed abortion) zwangerschap no.2, tweede ronde (miskraam) zwangerschap no.3, eerste ronde (2-ling, miskraam + bbz) zwangerschap no.4, eerste ronde (drie dagen na nod mis) zwangerschap no.5, tweede ronde (miskraam) zwangerschap no.6, eerste ronde (missed abortion) Na drie maanden rust zitten we nu weer in ronde één. Vruchtbaarheid is tot nu toe geen probleem, nu alleen de rest nog een keer
@ Trees; jeetje mina, wat heb jij al veel meegemaakt! Heftig hoor. On topic: wij zitten nu in ronde 9 en heb deze maand hopelijk een positieve test.. anders wordt ik gillend gek. Eerste kindje dus ben nog niet eerder zwanger geweest.
Ronde 2 zwanger, miskraam na 7 wken 2ling nu in ronde 2 na miskraam (hopen dat het snel weer raak mag zijn)
Hai hai. De eerste 2 rondes hebben we nog niet geklusd en toen zijn we er echt voor gegaan. Ik ben in de 4e ronde zwanger geraakt
In ronde 5 was ik zwanger dat is uitgelopen in een missed abortion en zit nu in ronde 8 na m'n MK het schiet echt niet op...