blaasontsteking

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jufkrisje, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi hoi,

deze maand gestopt met de pil en besloten gelijk serieus te gaan voor kinderen. Deze week flink klussen (om de dag), mijn eisprong was waarschijnlijk woensdag (al voel ik er zelf niets van). Nu ben ik gister morgen wakker geworden met een vreemd gevoel in mijn buik bij het plassen.

Het is volgens mij een beginnende blaasontsteking, pijnbij het schaambeen bij plassen, had de 1x bloed bij mijn urine e.d. Nu heb ik nog nooit een blaasontsteking gehad! vind het ook erg vreemd allemaal.

Wie van jullie kregen ook last van blaasontsteking na het stoppen van de pil? of zou het helemaal niet eens een blaasontsteking zijn, maar ontpilsymptomen of zo...

veel liefs kris

2. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    Hoi jufkrisje,

de eerste maand dat wij voor een baby`tje gingen, kreeg ik ook een blaasontsteking. Dit had niks met het stoppen met de pil te maken, maar wel met het feit dat ik na het klussen niet ging plassen. Ik dacht toen, hoe langer ik blijf liggen, hoe beter. Hierdoor kan je dus bacteriën in je urinebuis krijgen en dus ook een blaasonsteking. Tegenwoordig blijf ik een minuut of 10 liggen, en ga daarna plassen, en heb gelukkig ook geen blaasonsteking meer gehad.

groetjes

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    was ook al bang dat het daar van kwam... :S maarja we willen alle zwemmertjes redden natuurlijk :) dank je voor je tip!

heb jij een kuur gehaald bij de ha??? en zoja is die (eventueel) babyvriendelijk???

veel liefs kris

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    voor blaasontsteking kan je kuurtje krijgen die ook mag bij zwangerschap... gewoon even aangeven dat je bezig bent ermee :)

en niet meer blijven liggen na de klus maar direct gaan plassen!

5. smartgirl

smartgirl Lid

12 apr 2009
    65
    0
    0
    Ik ga een uur of half uur voor het klussen plassen, dan hoeft ik daarna niet.

6. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    Hoi

ja ik heb dan een kuurtje gehaald, en had gewoon aangegeven dat ik bezig was, en ik kreeg toen eentje die ook door zwangere vrouwen mag genomen worden. Ik blijf nu zo een minuutje of 10 liggen, en daarna plassen, dus daar krijg je gelukkig geen blaasontsteking van.

succes met klussen

kuss

7. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    Hoi,

ik heb wel vaak last gehad van blaasontsteking. Voornamelijk toen mijn vriend en ik net bij elkaar waren...toen had ik het bijna wel elke maand. Maar ik weet niet precies of het ook zo was toen ik net gestopt was met de pil. Zou best wel kunnen, ik ben namelijk gestopt toen wij 5 maand bij elkaar waren

8. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Sinds dat wij weer voor een tweede gaan heb ik ook om de haverklap blaasontsteking. En krijg van de ha ook steeds een kuur die veilig is voor een eventuele baby.

Groetjes

Deel Deze Pagina