Malies Dekkers Maternity

Discussion in 'Zwangerschap' started by Life in Pink, Jan 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Meiden,

Wie weet of de zwangerschaps/voedingsbaha's van Marlies Dekkers beugels hebben?

Ik wil een setje via internet bestellen, maar er staat niet bij dat er beugels inzitten en dat wil ik wel graag.

Groet Snoozie

2. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ze net even bekeken en zo op het oog zitten er geen beugels in.
    Op 1 site staat dit:
    maternity
    Al jaren vragen nieuwe moeders mij om mooie lingerie voor ze te ontwerpen, zodat ze zich tijdens het geven van borstvoeding ook mooi kunnen voelen.

Een zeer comfortabele fit, gecombineerd met het soort top design dat u van mij gewend bent, was mijn streven voor de nieuwe moeders. Ik ben dan ook bijzonder trots op de New Yorkse CILA Award die ik heb mogen ontvangen voor ‘best maternity collection’. En zelfs nog vóórdat de collectie in de winkels hangt! Ik heb sets ontworpen waarmee het voeden van het baby’tje een nóg groter feest wordt.

Zo is daar de starlet marternity set, de bewuste set die in augustus bekroond is met de New Yorkse CILA Award voor ‘best maternity collection’.

Met rode sterretjes rondom de zachte cups en in de bandjes van de bh. En natuurlijk het haakje waarmee de cup open en dicht geklapt kan worden. Ook in de comfortabele maternity shorts, die de heupen, billen en buik goed bedekken, komen de sterretjes terug.
    ....
    Bij ieder setje wordt een zogenaamde marlies|dekkers milk marker geleverd. Zo hoeft de nieuwe moeder nooit in de war te raken met het voeden van het kleintje.

Ik denk dat als er beugels in hadden gezeten, dat er in stukje wel iets over gezegd zou worden. Aangezien ze hier de details ook bespreken zeg maar.

3. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Bh met beugels tijdens borstvoeding schijnt niet goed te zijn vanwege alle melkklieren die door je borst lopen. Dus denk niet dat er in die bh beugels zitten.

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben normaal grote fan van bh's met beugel.
    Maar niet als ik net bevallen ben (en last van stuwingen heb).
    Ik heb alleen bij de 1e borstvoeding gegeven, dat was 11 jr geleden, dus met borstvoeding weet ik dat niet zo.
    Wel kan ik me wel voorstellen dat als je borstvoeding geeft, je borsten vlak voor de voeding wat groter/voller zijn dan vlak na de voeding.
    En of dit met beugels gunstig is..

5. Catje86

Catje86 Bekend lid

Sep 1, 2008
    602
    0
    0
    Nee zit geen beugel in maar ze zitten echt fantastisch!

6. Life in Pink

Geen beugels dus...bedankt voor de reacties.

Zelf heb ik ook een paar mooie voedings beha's van een of ander prijzig merk en daar zitten wel beugels in, persoonlijk vond ik dat erg fijn! Maar ik ga deze ook wel een keer passen, vind ze zo mooi :D

7. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    waar koop je die bh's? (in welke winkel)
    Vind het wel mooi, als mensen dan toch moeten zien dat je bv geeft, dan ook liever een mooie bh!
    (en nee, niet jan en alleman, maar man en familie)

8. Life in Pink

Meestal bij gespecialiceerde lingeriezaken. Maar ook als je op internet zoekt, allen je moet eigenlijk van te voren even goed je maar weten. Ik heb een andere Dekkers, 80D, maar die vind ik que omvang eigenlijk net iets te ruim vallen.

9. Bri

Bri Niet meer actief

Heeeee wat jammer.... zie ik op die site nou dat ook deze bh's weer niet verder gaan dan cup E?
    Dat zou voor nu nog wel genoeg zijn, maar in de vorige bv-periode ging ik nog naar een F.
    Of bestaan ze wel, maar verkoopt deze site ze niet? Er staat ook maar één model op.

10. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Heb het laatst in een winkel nagevraagd, dacht dat ze tot cup F gingen.

11. Mimi85

Mimi85 Actief lid

Jul 13, 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd geen beugels maar wat hiervoor ergens al gezegd werd: ze zitten heerlijk en stevig.

12. Ik vind ze wel heel klein vallen. Ik heb een D en een E cup gekocht (ivm verwachte groei hihi), terwijl ik van mijn gewone bh's nu een C cup heb. Voor de zwangerschap zelfs maar een B.

Hebben jullie dat niet?

Zitten idd lekker en zijn mooi. Heb de wit met zwarte en de wit met zilver.

13. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    2,010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Ik heb deze:
    View attachment 49697
    (plaatje wil ni, als je erop klikt zie je em wel)
    vind em echt super gaaf en fijn. Ik heb behoorlijke borsten (E) en ze zijn nog aardig gegroeid, al die voedings bh's geven mij veel te weinig steun, maar deze zit echt mooi. Alleen heb ik hem veeeeeeeeels te vroeg gekocht en nu wordt ie krapper en die bh verlengstukjes passen er niet tussen :( (zijn driehaakjes, maar zitten dichter bij elkaar)
    ohja heb wel het bandje om de nek er op een gegeven moment uitgeknipt, zo lastig met aantrekken.
    Gekocht bij een lingeriezaak (in Apeldoorn)

Share This Page