Ik ben benieuwd hoeveel sab simplex jullie geven (als je het al geeft ). Bij Lune werken alleen 10 druppeltjes per fles (5 flessen per dag) maar ik vraag me af of dat niet teveel is. En geven jullie het door de fles of apart?
Volgens de beschrijving is het geloof ik 15 druppels per fles. Ik geef Friso Comfort en die schuimt heel erg. 4 Druppeltjes Sap Simplex helpt hier al tegen en dus tegen krampjes.
Ik geef ook Friso Comfort en schuimt idd erg.. Ik vind het echt rotvoeding, om klaar te maken en het is zo dik dat speentje S van Difrax te klein is (zelf al een beetje groter gemaakt) en M te groot.. Maar dat even over de voeding Dus je mag 15 druppels per fles geven? Vind ik best veel!
Wij gaven 15 druppels per fles als het een volle (180/6) fles was. Anders een beetje minderen. Rond de 3 maanden zijn we gaan afbouwen en met een maand of 4 was hij er helemaal van af.
het is geen medicijn tsser Je kunt het dus ook niet over doseren, 15 druppels per flesje is dus echt gene probleem! ook wij zijn met 3 maanden gaan afbouwen..
@claudia: dat is niet helemaal waar. Het is dan wel niet op doktervoorschrift alleen te verkrijgen, maar het is wel een chemisch middel en daar zit echt wel een max aan hoor! Je kunt het zeker wel overdoseren. Ook homeopatische dingen zijn geen officiele medicijnen, maar ook daar zit een max aan. Ik zou daar een beetje mee uit kijken. Wij gaven altijd 10 druppels per fles. Al leek het hier niet echt verschil te maken.
Suus je kunt het echt niet overdoseren...Er is namelijk niets niet chemisch aan (zoals ook in de bijsluiter te lezen is Maar ik deel je gevoel dat we altijd meoten uitkijken met "middeltjes"
Ik geef het op een lepeltje tussendoor, en wel alleen als ik merk als hij erg boerderig is. Ik doen dan 15 druppeltjes op een lepeltje.